امروز:10 فروردین 1403

روش های افزایش حافظه داخلی گلکسی نوت 5

همانطور که بعد از معرفی گلکسی نوت 5 می دانید این گوشی از کارت حافظه ی جانبی پشتیبانی نمی کند. همچنین اخباری منتشر شده بود که نسخه ی دو سیمکارته ی این گوشی از حافظه ی جانبی پشتیبانی خواهد کرد اما طبق جدیدترین اطلاعات این پشتیبانی نیز وجود نخواهد داشت. ما در این مقاله قصد معرفی راه کار هایی را داریم که بتوانید حافظه ی بیشتری را برای استفاده در دسترس داشته باشید. با آریامونز همراه باشید.

روش اول: استفاده ز فلش مموری با پورت میکرو یو اس بی

شاید در مرحله ی اول این یک ایده بد به نظر بیاید اما باید بدانید که با پیشرفت تکنولوژی این ایده ی بسیار خوبی است. اگر شما نیاز داشته باشید که حجم بسیار زیادی از فایل ها را به همراه داشته باشید متوجه می شوید باید یک لپ تاپ و یا وسیله ی دیگری را تهیه کنید اما با این یو اس بی های طراحی شده برای موبایل به راحتی می توانید این فایل ها را بر روی فلش مموری خود ریخته و در هر کجا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. این فلش های به گونه ای هستند که یک طرف آن ها دارای یو اس بی معمولی می باشد به این معنی که می توانید به راحتی با رایانه فایل به آن انتقال دهید و طرف دیگر آن ها به پورت میکرو یو اس بی مجهز است که می توانید به گوشی گلکسی نوت 5 خود متصل کنید.

Patriot-Stellar-Boost-XT Kingston-DataTraveler-microDuo-3.0 Corsair-Voyager-GO

 

روش دوم: استفاده از هارد اکسترنال مجهز به وایرلس

شاید شما از حافظه ی بیشتری نیاز داشته باشید و یک فلش مموری جوابگوی شما نباشد. برای مثال حافظه ی مورد نیاز شما یک ترابایت یا 2 ترابیایت باشد برای این کار نیاز به یک هارد اکسترنال دارید اما آیا هارد اکسترنال معمولی قابلیت استفاده با موبایل شما را خواهد داشت. قطعا جواب منفی است و بهتر است از یک هارد درایو وایرلس استفاده کنید. با این روش می توانید فیلم ها و … را بر روی هارد خود ریخته و هر کجا نیاز داشتید با وایرلس و گوشی به آن ها دسترسی داشته باشید. اما باید بدانید که این هارد ها نیاز به شارژ داشته و چند ساعتی جوابگو نخواهند بود و باید دوباره شارژ گردند.

Seagate-Wireless-Plus-Mobile-Storage SanDisk-Connect-Media-Drive

روش سوم : باید منتظر یک کیس با قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی باشیم

چند ماه پیش یکی کیس ویژه برای گلکسی اس 6 رونمایی شد. این کیس به این صورت بود که باتری جداگانه را در خود داشته و در مواقعی که نیاز به شارژ بیشتر بود می توانستیم از آن استفاده کنیم. علاوه بر این یک حافظه ی جانبی را نیز به دستگاه اضافه می کرد که قابلیت پشتیبانی تا 128 گیگابایت را داشت. باید امیدوار بود که این کیس برای گلکسی نوت 5 نیز معرفی شود.

 

Incipio-Offgrid-Battery-Case (2) Incipio-Offgrid-Battery-Case (1) Incipio-Offgrid-Battery-Case