امروز:9 فروردین 1403

آموزش: آماده سازی آیفون و آیپد برای آپدیت به iOS 9

امروز یا فردا ورژن جدید آی او اس در اختیار آی دیوایس داران قرار می گیرد. ما در گذشته ویژگی های جدید iOS 9  را برای شما شرح دادیم. اما اینک زمان آن است که بهترین روش را برای آپگرید و نکات ایمنی را برای شما بیان کنیم. آپگرید کردن سیستم در اکثر مواقع با مشکل رو به رو نمی شود اما ممکن است مشکلات اساسی ایجاد شود که با رعایت نکات ایمنی می توانید به راحتی پیشگیری لازم را انجام دهید. با آریامونز همراه باشید.

  1. قبل از شروع به آپدیت آیفون و یا آیپد خود به آی او اس 9 حتما از دستگاه خود از طریق آیتیونز بک آپ تهیه کنید.
  2. آی او اس 9 نسبت به آی او اس های قبلی بسیار کم حجم تر است و شما باید مطمئن باشید که گوشی شما 1.3 گیگابایت حجم خالی دارد. این حجم نسبت به نسخه های قبل بسیار کم است. شما برای آپگرید به iOS 8 حداقل به 5 گیگابایت حجم نیاز داشتید که برای آن باید بسیاری از برنامه ها را در نسخه های 16 گیگابایتی حذف می کردید اما در این iOS این مشکل حل شده است.
  3. در صورتی که شما از iOS9 بتا بر روی گوشی خود در حال حاضر استفاده می کنید برای آپگرید به iOS 9  رسمی حتما باید به iOS 8 دانگرید کنید.

storage

در مورد بک آپ باید این نکته را بدانید که برای هر آپگریدی در هر دستگاهی استفاده از بک آپ قبل از عمل ، بسیار واجب است اما در دستگاه های اپلی این امر بیشتر به چشم می آید. رو روش برای بک آپ گیری وجود دارد. روش اول استفاده از icloud و به صورت مستقیم است و روش دیگر استفاده از itunes می باشد که توصیه ی اکید گروه آریامونز استفاده از itunes می باشد. دلیل آن بک آپ گیری کامل از کلیه ی اطلاعات شما می باشد.

امیدواریم از iOS 9 لذت ببرید.