امروز:1 اردیبهشت 1403

HTC تمایلی به همکاری و ادغام با ایسوس ندارد

چند وقت پیش خبری مبنی بر ادغام شرکت ایسوس و اچ تی سی به گوش رسید و کمپانی ایسوس اعلام کرده بود که می خواهد کمپانی HTC را بخرد و این خبر در بین مدیران اعلام شده بود .
اما حالا HTC رسما اعلام کرده است که هیچ تمایلی به ادغام با کمپانی ایسوس ندارد .
این شرکت خوش نام در بیانیه ای گفته است که هیچ علاقه ای با همکاری و ادغام شدن با ایسوس ندارم و هیچ پیشنهادی را از ایسوس قبول نخواهم کرد .

با آریامونز همراه باشید .

Johnny Shih ، صاحب امتیار شرکت ایسوس اعلام کرده بود که قصد دارد شرکت سازنده تلفن های هوشمند HTC را بخرد و مدیر ارشد بخش مالی ایسوس به خبرگزاری رویترز اعلام کرده بود که درباره خرید HTC با مدیران شرکت صحبت شده است . اما پس از بیانیه اچ تی اس و عدم تمایل او به همکاری ، اعلام کرد علاقه ای به خرید HTC ندارد و از گفته خود پشیمان شد.

ارزش سهام شرکت سازنده ی تلفن های هوشمند کاهش یافته است و این کاهش قیمت رو به سرعت بود اما پس از این که از سوی ایسوس اعلام شد که قصد خرید اچ تی سی را دارد ، ارزش سهام  این شرکت 10 درصد افزایش یافت .
کاربران ایسوس را بیشتر به عنوان تولید کننده لپ تاپ می دانند و به عنوان تولید کننده بزرگ لپ تاپ شناخته شده است  اما در سال های اخیر سعی کرده است با سری موبایل های ZenFone وارد بازار رقابتی تلفن های هوشمند شود و در این بازار به سودی برسد . به احتمال زیاد این شرکت تولید کننده در فروش تلفن های همراه ، امسال به رشد 98 درصدی می رسد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم