امروز:28 فروردین 1403

گوشی اچ تی سی 8x نیز می تواند با ویندوز 10 موبایل به روز شود

سه گوشی HTC که با سیستم عامل ویندوزفون 8 عرضه شدند می توانند به ویندوز10 پرش کنند . سه گوشی اچ تی سی با نام های 8s, 8x, 8xt با سیستم عامل ویندوزی به روزرسانی خوبی در مقایسه با هم رده های اندرویدی خود دارد ، اما وقتی با گوشی لومیا 520 و 625 مقایسه می شود دارای ضعف است .
با آریامونز همراه باشید….

گوشی اچ تی سی 8x در زمان عرضه یکی از بهترین و قوی ترین گوشی های اچ تی سی با ویندوز فون بود ، اما وقتی One M8 for Windows معرفی شد جای 8x را گرفت و پرچمدار گوشی های اچ تی سی با سیستم عامل ویندوز شد .
گوشی اچ تی سی 8x سه سال است که عرضه شده است و شرکت اچ تی سی تلاشی برای به روز رسانی آن نمی کند . اما حالا این شرکت بزرگ تایوانی می خواهد با کمک مایکروسافت نسخه آزمایشی ویندوز 10 را روی این گوشی پیاده کند .
دقیقا مشخص نیست این به روز رسانی چه زمانی انجام شود اما احتمالا در چند هفته آینده این کار انجام خواهد شد .ممکن است این شرکت به طور اتفاقی این به روز رسانی را انجام دهد و تاریخ آن دقیقا مشخص نیست .

windows-10-mobile-fan-promo-01_story

اگر گوشی اچ تی سی 8x دارید و می خواهید در سیستم عامل تان به روز رسانی کنید به سایت insider.windows.com بروید و اکانت live تان را وارد کنید تا گوشی شما نیز به روز رسانی شود .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم