امروز:31 فروردین 1403

دلیل اُفت عملکرد کمپانی htc چیست !

این روز ها خبر ها حاکی از مشکلات شرکت HTC است و آمار های منتشر شده وضیعت خوبی را نشان نمی دهد و تمام مشکلات به وجود آمده ازضعف مدیریتی و عدم اجرای سیاست های درست می باشد با آریا مونز همراه باشید.

 

 

مشکلات عمده ی شرکت  HTC نداشتن تمرکز  بر روی هدف مورد نظر  است و هدف هایش را تغییر می دهد که باعث افت عملکرد  می شود مثلا این شرکت در هند بازار فروش خوبی دارد اما هر بار تصمیم می گیرد تا محصولات خود تا مختص بازار خاصی ارائه دهد و هیچ وقت نتوانسته روی هدف خاصی تمرکز کند تا در کارهایش موفق باشد.
مثالی دیگر که ناتوانی شرکت HTC را به وضوح نشان میدهد قرار بود که از گوشی به نام hero رونمایی شود ولی در جدید ترین خبر ها اعلام شده قصد رونمایی ندارند. حال HTC  قصد دار تمرکز اصلی خود را بر روی دستگاه های پرچمدار و با مشخصات بالا قرار دهد و شاید این دفعه قصد کرده باشد که واقعا به عرصه برگردد و به صورت جدی کار انجام دهد. گوشی های عرضه شده از شرکت HTC بی شک از بهترین ها هستند و البته در زمینه سخت افزار و جنس بدنه ،در جدید ترین اقدام این کمپانی دست به ساخت هدست واقعی مجازی HTC VIVE زده اند به نظر می رسد htc در هدفی که در پیش دارد تمرکز اصلی خود را بر روی پرچمداران بگذارد و در قدم بعدی موفقیت منطقه ای را انتخاب کند که دارای بازار فروش خوب محصولات باشد و همچنین این شرکت تایوانی وارد عرصه جدید تکنولوژی شود و اگر بتواند هدف های ذکر شده را اولویت خود قرار دهد قطعا پیروز خواهد شد.

28371_241

علاقه مند به کامپیوتر از سخت افزار تا نرم افزار مشتاق یادگیری