امروز:10 فروردین 1403

اچ تی سی دعوتنامه ی معرفی اچ تی سی A9 یا آئرو را به همراه یک گوشی دیگر قدرتمند ارسال کرد

هفته ی گذشته اچ تی سی تیزر یک پرچم دار جدید و قدرتمند خود را منتشر کرد. بسیاری بر این باور بودند که این تیزر مربوط به گوشی جدید اچ تی سی یعنی اچ تی سی وان A9 یا Aero خواهد بود. اما بر خلاف انتظار اچ تی سی گوشی جدید خود را با نام Desire 728 را در 24 ساعت گذشته معرفی کرد. اما اینک اچ تی سی دعوتنامه ی جدیدی برای مراسم رونمایی ازپرچمداران جدید خود ارسال کرده است. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که در دعوتنامه ی اچ تی سی برای مراسم جدید خود در بالا دیده می شود “The World Best Meets The Best” به وضوح دیده می شود. همچنین دو نیز در بالا ی تصویر به یونانی مشخص است. به راحتی می توان دید که اچ تی سی دعوتنامه  را برای معرفی دو پرچمدار خود ارسال کرده است.  اگر با ما همراه بوده باشید حتما می دانید که اچ تی سی A9 یا Aero یک گوشی با پردازنده ی 10 هسته ای Helio X20 از کمپانی مدیاتک خواهد بود. همچنین نمایشگر آن یک نمایشگر QHD بوده و رم استفاده شده بر روی آن یک رم 4 گیگابایتی می باشد. همچنین دوربین اصلی این گوشی قادر است تصاویر با فرمت RAW ثبت کند/

گوشی دیگر به نظر یک گوشی باترفلای دیگر برای بازار ژاپن و یا یک گوشی HTC One M9 پیشرفته تر می باشد. این دعوتنامه برای 29 سپتامبر یا 7 مهر برنامه ریزی شده است. با آریامونز همراه باشید.