امروز:1 اردیبهشت 1403

تبلت جدید هواوی با نام Mediapad M2 عرضه می شود

شرکت هواوی نسل جدید تبلت سری M را معرفی کرد . این تبلت در ماه می در نمایشگاهی در فرانسه رونمایی شد و هواوی حالا این تبلت جدید را به کاربران معرفی کرده است . این شرکت چینی بدون هیچ کنفرانس ویژه ای و کاملا مسکوت تبلت Huawei Mediapad M2 جانشین  M1 معرفی کرد . با آریامونز همراه باشید …

این تبلت دارای صفحه نمایش 8 اینچی و رزولوشن 1200*1920 ،نسبت تصویر 16:10 و  تراکم پیکسلی 275PPI  می باشد .

در این تبلت از یک چیپست هشت هسته ای Kirin 930 استفاده شده که 4 هسته آن Cortex A53 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۴ هسته دیگر Cortex A53 با فرکانس 1 گیگاهرتز می باشد.

این تبلت بالا رده شرکت هواوی دارای 3 گیگابایت رم می باشد .

1

در این تبلت از GPU,  CPU مشابه با اسمارت فون P8 استفاده شده است و حتی رم تبلت نیز مشابه با P8 است که اخیرا در بازار عرضه شده است . پس می توان مطمئن بود تبلت همانند پرچمدار اصلی هواوی سخت افزار خوبی دارد .

همچنین همانند P8 از حافظه داخلی 16 و 64 گیگابایتی استفاده شده است . دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسلی است و دوربین جلویی که مخصوص تصاویر سلفی است 5 مگاپیکسلی است .

تبلت جدید هواوی با نام مدیا پد ام 2 فلزی است و شرکت هواوی نیز ادعا می کند که در تولید این تبلت از 99.5 درصد فلز استفاده شده است . ضخامت تبلت 7.8 میلی متر است که با این اندازه نمایشگر و باتری مناسب نمی باشد .

این تبلت به یک باتری 4800 میلی آمپری مجهز است و از فناوری مخابراتی LTE ، سیستم صوتی پیشرفته و رابط کاربری  EMUI 3.0 پشتیبانی می کند . سیستم عامل تبلت جدید هواوی اندروید 5 می باشد .

Huawei-M2-tablet-3

هنوز مشخص نیست این تبلت از چه زمانی وارد بازار می شود اما در بازار چین از 17 جولای به دست کاربران خواهد رسید .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم