امروز:6 اردیبهشت 1403

نکسوس شرکت هوآوی با سنسور اثر انگشت و صفحه نمایش 5.7 اینچی عرضه خواهد شد

هنوز از عرضه نکسوس جدید شرکت ال جی خبری نیست و اکنون خبر رسیده گوشی نکسوسی توسط شرکت هواوی تولید شده است و باید منتظر عرضه رسمی همزمان این 2 مدل نکسوس هواوی باشیم . با آریامونز همراه باشید …

شرکت ال جی در حال تولید اسمارت فون  جدیدی با نام نکسوس 5 است و شایعه است که شرکت هواوی می خواهد با کمک گوگل یک فبلت جدید به بازار عرضه کند و ادامه دهنده نکسوس 6 باشد .

این خبر را  @evleaks در توئیتر منتشر کرده است و بیان می کند هواوی این نکسوس را به صورت فبلت عرضه می کند . فبلتی که با صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD به دست کاربران می رسد و سایز نمایشگرش کمی از نکسوس 6 کمتر است ولی با همان رزولوشن نکسوس 6 عرضه می شود . هنوز مشخص نیست صفحه نمایش فبلت هواوی چه تراکم پیکسلی خواهد داشت .

این فبلت مجهز به سنسور اثر انگشت می باشد و سیستم عامل ان اندروید M خواهد بود . @evleaks با توجه به محدودیت توئیتر نتوانسته اطلاعات بیشتری را تایپ  کند و در همین حد توضیح داده است که فبلت نکسوس هواوی دارای سنسور اثر انگشت ، پردازنده اسنپ دراگون 820 و با بدنه فلزی عرضه خواهد شد . این فبلت به احتمال زیاد در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی عرضه می شود .

نظر شما درباره این فبلت چیست ؟ آیا هواوی در تولید نکسوس موفق خواهد بود ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم