امروز:5 اردیبهشت 1403

Honor 7i با دوربین کشویی منحصر به فرد معرفی خواهد شد

هوآوی به زودی گوشی جدیدی را عرضه خواهد کرد. این گوشی جدید از یک نظر بسیار جالب است و آن دوربین کشویی این گوشی است که برای اولین بار در بین کمپانی های رقیب دیده می شود. این گوشی به تازگی مجوز TENNA را با شماره مدل ATH-AL00 دریافت کرده است. با آریامونز همراه باشید

امروز تصاویر جدیدی از گوشی جدید هوآوی با نام Honor 7i منتشر شد. این تیزر بر روی دوربین این گوشی بسیار توجه نشان داده بود و بر اساس اطلاعات موجود در TENNA گفته می شود که Honor 7i همان گوشی با شماره مدل ATH-AL00 می باشد.

بر ساسا اطلاعات منتشر شده از این گوشی به نظر سیستم جدیدی برای دوربین آن به کار برده شده است. شما دو دوربین برای استفاده خواهید داشت. دوربین سلفی و یک دوربین اصلی دوربین اصلی این و سلفی بر روی یک پایه ی کشویی نصب شده اند. شما با بالا آوردن پایه ی دوربین این گوشی دوربین سلفی را نیز به بالا اورده و دوربین سلفی در پشت دوربین اصلی جا گذاری کرده است.

در تیزر دیگری که در Wiebo منتشر شده است است زمان معرفی این محصول را 29 مرداد اعلام کرده است. مشخصات داخلی این گوشی به صورت کامل منتشر نشده است و گفته می شود که پردازنده ی این گوشی یک چیپست اسنپدراگون 615 خواهد بود. همچنین پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز Adreno 405 خواهد بوذ.

در مورد رم این گوشی نیز یک رم 2 گیگاباتی مورد انتظار می باشد و همچینین گفنه می شود که مدل با رم 3 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد.

Check-out-the-sliding-camer Huawei-teaser Huawei-Honor-7i-with-slidin Huawei-teaser-for-Honor-7i-

اشتراک گذاری