امروز:6 اردیبهشت 1403

تصاویر رندر شده ای از Mate 8 هوآوی منتشر شد

هوآوی در IFA برلین در تاریخ 2 سپتامبر یک رویداد برای معرفی محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد. در گذشته این گوشی ای که معرفی خواهد شد میت 8 حدس زده شده است  اینک رندر هایی از میت 8 منتشر شده است. با ما همراه باشید.

امروز رندر هایی از MAte 8 منتشر شده است. نکته ی جالب این رندر های این می باشد که نمی توان تشخیص داد که این رندر های گوشی Mate 8 را از جلو نشان می دهد یا از پشت.

در صورتی که از پشت نشان دهد ما با یک گوشی با طراحی جدید و منحنی در پشت مواجه ایم که دارای رنگ پشت مشکلی می باشد که کمی دور از انتظار است که هوآوی این طراحی را انتخاب کند.

از طرف دیگر اگر این از جلو دستگاه باشد با یک گوشی با نمایشگر خمیده رو به رو خواهیم بود.

به هر حال در صورتی که نمایشگر خمیده باشد هوآوی حرف خود را نقص کرده است. زیرا در گذشته هوآوی استفاده از نمایشگر های خمیده و رزولوشن های بالا در موبایل را باعث بالا رفتن هزینه دانسته بود.

بر اساس اطلاعات Mate 8  یک گوشی 6 اینچی خواهد بود که به یک نمایشگر QHD مجهز خواهد بود و چیپستی که در این گوشی به کار گرفته خواهد شد kirin 950  خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی نیز بر اساس شایعات 20.7 مگاپیکسل خواهد بود و همچنین دوربین سلفی آن یک دوربین 8 مگاپیکسل خواهد بود. این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد که نسخه 32 گیگابایتی آن به رم 3 گیگابایت مجهز خواهد بود و نسخه ی 64 گیگابایتی آن به رم 4 گیگابایتی مجهز خواهد بود.