امروز:7 اردیبهشت 1403

تصاویر Mate 7S منتشر شد

چند ساعت پیش خبر هایی از هوآوی منتشر شد. این شرکت تایید کرد که Mate 7S در نمایشگاه IFA در برلین رونمایی خواهد شد. اما حالا تصاویر از این گوشی منتشر شده است. این تصاویر مانند بسیاری از تصاویر فاش شده از TENNA رگلاتوری چین می باشد.این تصاویر منتشر شده این گوشی را از زوایای مختلف نشان می دهد. با آریامونز همراه باشید.

در تصویر بالا گوشی Mate 7 و  Mate 7S را می بینید. در سمت چپ تصویر Mate 7 و در سمت راست Mate 7S نشان داده شده است. همانطور که می بینید این دو گوشی در ظاهر کمی با هم متفاوت می باشند. یکی از تفاوت های این دو گوشی در دوربین سلفی این دو گوشی است که در میت 7 اس از سمت چپ به سمت راست منتقل شده است. همچنین در لوگوی جلوی دستگاه که هوآوی را نشان می دهد نیز تغییر ایجاد شده است. لوگوی هوآوی از روی بدنه به زیر پنل نمایشگر منتقل شده است.

رنگ هایی که می تواند این گوشی به بازار راهی شود را می توان طلایی و سیاه دانست اما باید صبر کرد تا زمانی که این گوشی در 2 سپتامبر در نمایشگاه ]IFA معرفی شود.

Mate 7S -1

از مشخصات این گوشی می توان به بدنه ی فلزی این گوشی اشاره کرد. همچنین این گوشی برای بازار چین با رم 3 گیگابایت و پردازنده ی کیرین عرضه خواهد شد.که پردازده ی آن می تواند Kirin 935،آخرین پردازنده ی هوآوی باشد.

دوربین این گوشی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی با اندروید 5 راهی بازار خواهد شد.