امروز:1 اردیبهشت 1403

تصاویر کامل هوآوی میت اس منتشر شد

انتظار می رود گوشی هوآوی میت اس (Mate S) فردا در مراسم IFA 2015 در برلین معرفی شود. این گوشی به احتمال بسیار زیاد و بر اساس گزارش های انجام شده به یک تکنولوژی فورس تاچ مجهز شده است. این گوشی یک گوشی 5.7 اینچی است و امروز تصاویر جدید فقط در یک روز قبل از زمان معرفی آن منتشر شده است. با آریامونز همراه باشید.

گوشی هوآوی میت اس (Mate S) یک گوشی 5.7 اینچی است و رزولوشن 1080x 1920 را دارای می باشد. با یک محاسبه ی ساده تراکم پیکسلی این گوشی ، 386 می باشد. پردازنده ی این گوشی پردازنده ی ساخت شرکت هوآوی می باشد. این پردازنده Kirin 935  می باشد. این پردازنده یک پردازنده ی 8 هسته ای است که فرکانس کاری آن 2.1 گیگاهرتز می باشد. پردازنده ی گرافیکی این پردازنده، Mali-T628 می باشد. رم استفاده شده برای این گوشی یک رم 3 گیگابایت است و حافظه ی داخلی آن، 64 گیگابایت می باشد. از سایر مشخصات آن می توان به دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپکسلی را نام برد. باتری این گوشی نیز یک باتری قدرتمند 4100 میلی آمپر ساعتی است و سیستم عامل این گوشی اندروید 5.1 می باشد.

Images-of-the-Huawei-Mate-S Images-of-the-Huawei-Mate-S (6) Images-of-the-Huawei-Mate-S (5) Images-of-the-Huawei-Mate-S (4) Images-of-the-Huawei-Mate-S (3) Images-of-the-Huawei-Mate-S (2) Images-of-the-Huawei-Mate-S (1)

در تیزر ها قابلیتی برای این گوشی نشان داده شده بود که شما با نوشتن اولین حرف یک برنامه آن برنامه نمایش داده می شود که باید دید که این قابلیت چگونه کار می کند. با آریامونز همراه باشید.