امروز:31 فروردین 1403

گوشی هوآوی میت اس معرفی شد ؛ فورس تاچ قابلیت جدید این گوشی

هوآوی گوشی میت 7 اس خود را معرفی کرد. این گوشی یک گوشی با صفحه نمایش 5.7 اینچی است که طراحی آن همانند P8 تمام فلزی است. این گوشی همچنین به تکنولوژی فورس تاچ همانطور که در گذشته در گزارش ها آمده بود مجهز شده است. به زودی نیز اپل از آیفون 6 اس با همین تکنولوژی یعنی فورس تاچ پرده برداری خواهد کرد. با آریامونز همراه باشید.

تکنولوژی فورس تاچ به کار رفته در این گوشی، میزان فشار شما را اندازه گیری می کند و بین یک لمس کوتاه و یک لمس با فشار زیاد تفاوت قائل خواهد شد این قابلیت به شخصی سازی بیشتر گوشی کمک می کند برا مثال شما برای حذف برنامه با فشار بیشتر می توانید منو ی حذف را ببنید و یا به برنامه های جانبی ای مانند طراحی عرضه شود که شما به راحتی بتوانید میزان فشار را تنظیم کنید. این گوشی به نمایشگر 2.5D نیز مجهز است. نمایشگر 2.5D به نمایشگر هایی با لبه های منحنی گفته می شود.

این گوشی به پردازنده ی Kirin935 مجهز است و نمایشگر ِیک نمایشگر 5.5 اینچی است و دارای رزولوشن فول اچ دی است. رم به کار رفته در این گوشی نیز یک رم 3 گیگاب ایتی و دوربین اصلی این گوشی دوربینی 20 مگاپیکسلی است. سنسور دوربین این گوشی نیز  IMX 230 سونی می باشد. دوربین سلفی میت 7 اس یک دوربین 8 مگاپیکسلی است. این گوشی به سنسور اثر انگشت مجهز است.

Huawei-Mate-S (1) Huawei-Mate-S (2) Huawei-Mate-S (3) Huawei-Mate-S (4) Huawei-Mate-S (5) Huawei-Mate-S (6) Huawei-Mate-S (7) Huawei-Mate-S (8) Huawei-Mate-S (9) Huawei-Mate-S (10) Huawei-Mate-S (11) Huawei-Mate-S Huawei-mate-s-1

در حال تکمیل شدن…..