امروز:4 اردیبهشت 1403

ال جی از مانیتور 4K خود رونمایی کرد

شرکت ال جی از مانیتور جدید خود رونمایی کرد که از AMD FreeSync پشتیبانی می کند . این مانیتور 27 اینچی ، رزولوشن 4K دارد و نرخ بازسازی تصویر در آن 40-60 هرتز است و به ۲۷MU67 نام گذاری شده است .

در این مانیتور مانند G-Sync انویدیا، تکنولوژی FreeSync برای کاهش زمان پاسخگویی و حل مشکل چندپارگی تصویر (screen tearing) توسط AMD ارائه شده است.

lg-27MU67

در فناوری به کار رفته در این مانیتور تصاویر به صورت فریم به فریم منتقل می شود و پس از دریافت از GPU روی مانیتور نمایش داده می شود و کارت گرافیک های سازگار با هر دو این تکنولوژی ها نیز توسط Radeon ساخته می شوند.

با آریامونز همراه باشید …

قیمت این مانیتور در استرالیا 614 دلار تعیین شده است اما قیمت آن در سایر کشورها نامشخص است . از مشخصات سخت افزاری این نمایشگر ال جی می توان به زمان پاسخ گویی 1PS اشاره کرد و زمانی که در حالت GTG یا Gray to Gray قرار می گیرد زمان تاخیر به 5 میلی ثانیه می رسد .

این مانیتور از درگاه HDMI 2.0 پشتیبانی می کند و تصاویر 4K را با نرخ 60 هرتزی منتقل می کند و دارای درگاه های HDCP 2.2 و DisplayPort 1.2 و خروجی هدفون می باشد .
حداکثر روشنایی این مانیتور به 300 nit می رسد و می تواند 99 درصد از پهنه رنگی sRGB شرکت ادوبی را به نمایش بگذارد و زمانی که راه اندازی می شود کاملا توسط سازنده کالیبره می شود .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم