امروز:9 فروردین 1403

صفحه نمایش ال جی جی 4 به درستی عمل نمی کند

شرکت ال جی گوشی هوشمند جی 4 را به عنوان محصول 2015 خود معرفی کرد . این گوشی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت و به عنوان یکی از بهترین پرچم داران اندرویدی در سال 2015 شناخته شد .
این گوشی نیز نقایصی دارد و افرادی که این گوشی را خریده اند گزارش داده اند که گاهی صفحه نمایش گوشی در برابر دستورات لمسی و سوایپ کردن واکنش درستی ندارد .
در گوشی های هوشمند اندرویدی عملکرد درست صفحه نمایش لمسی بسیار مهم است و در واقع بین دستورات ما و گوشی ارتباط برقرار می کند و اگر این ارتباط به درستی برقرار نشود به معنی از کار افتادن دستگاه می باشد .
حالا در مورد گوشی ال جی جی 4 این اتفاق افتاده است و XDA یکی از انجمن های توسعه دهندگان ال جی این مشکل را طی تاپیکی اعلام کرده است ، در برخی مدل های جی 4 صفحه نمایش لمسی عملکرد درستی ندارد . گرچه کاربران به لمس ناگهانی صفحه نمایش کاری ندارند اما درست کار نکردن آن یک ضعف برای این گوشی هوشمند شده است .

گوشی های هوشمند ال جی با ویندوز فون، قابلیتی به نام Knock On دارند که با این ویژگی کاربران می توانند با لمس متوالی صفحه نمایش دستگاه را آماده به کار کنند و نیاز به فشار کلید خاصی نیست . حالا اگر این گوشی جی 4 در مقابل این لمس ناگهانی عملکرد درستی نداشته باشد در واقع قابلیت Knock On از کار افتاده است و کاربران نمی توانند از این قابلیت استفاده کنند.

در نظرسنجی ای که در انجمن XDA انجام شده است 60 درصد از شرکت کنندگان این مشکل را تایید کرده اند که تعداد آن ها به 194 نفر رسیده است . اگر گوشی ال جی جی 4 دارید اما از عملکرد درست صفحه نمایش آن مطلع نشده اید این روش را دنبال کنید :
دستور#۲۷۷۶۳۴#* را در منوی شماره گیر گوشی وارد کنید
سپس به منوی تست بروید و مسیر Service Menu – Manual Test -> Touch Draw Test – Manual را طی کنید
در این جا صفحه نمایش تان را لمس کنید و با لمس کردن متوالی از عملکر صحیح آن مطمئن شوید .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم