امروز:31 فروردین 1403

الجی رکورد دار فروش هدست های بی سیم در آمریکا

کمپانی الجی در یک گزارش اعلام کرد که توانسته است 10 میلیون هدست بلوتوث LG TONE را از سال 2010 تاکنون در آمریکا به فروش برساند.

این مدل از هدست ها با همکاری متخصصانی همچون Harman.Kardon و JBL ساخته شده و کیفیت آن دوچندان گردیده است.

طبق اطلاعاتی که کمپانی تحقیقاتی NPD Group منتشر کرده است؛ الجی توانسته با فروش بیش از هد این سری هدست های خود، در مقام اول فروش این محصولات قرار بگیرد، همچنین در سال 2013 به بعد نیز حدود 40 درصد سهم بازار را اذان خود کرد البته این استقبال زیاد از LG TONE فقط مختص بازار های آمریکا نبوده و در سایر کشور ها نیز توانسته علاقمندان زیادی را جذب کند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید از ویژگی های منحصر به فرد این محصول، همان طراحی پشت گردنی می باشد که امروزه سایر شرکت های نامعتبر، از این طراحی کپی برداری می کنند.

LG-TONE-1-620x584

 

مدیر اجرایی این بخش آقای سئو یانگ جائه افزود:

“این محصول را در تمام دنیا استفاده می کنند و علاقه بسیار زیادی به هدست LG TONE دارند که برای ما نیز خبر خوبی می باشد. وقتی که مصرف کنندگان رضایتشان را از این محصول با ما در میان می گذاشتند و می گفتند که این هدست ؛راحت ترین هدستی بوده که تاکنون استفاده کرده اند، ما را بسیار خوشحال می کرد و دریافتیم که توانسته ایم به خوبی در این زمینه عمل کنیم.”

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.