امروز:1 اردیبهشت 1403

ال جی اسمارت فون جدیدی را با رم 4 گیگابایتی عرضه خواهد کرد

در بنچمارکی که  Geekbench منتشر کرده است انتظار داریم یک گوشی جدید با مدل LG-F600L از سوی ال جی معرفی شود . در این بنچمارک مشخصات گوشی بیان شده است . این گوشی هنوز نام تجاری ندارد و دارای پردازنده اسنپ دراگون 808 و رم 4  گیگابایتی می باشد .

با آریامونز برای اطلاع از مشخصات بیشتر گوشی همراه باشید …

12

گوشی جدید ال جی دارای پردازنده 6 هسته ای اسنپ دراگون 808 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز می باشد . سیستم عامل این گوشی اندروید 5.1.1 است . نکسوس جدید ال جی قرار است با سیستم عامل اندروید M عرضه شود و نمی توانیم مشخصات گوشی جدید ال جی را به نکسوس نسبت دهیم .

مدل های ویژه بازار کره جنوبی با کد Fxxx توسط ال جی عرضه می شود و شاید گوشی جدید ال جی به بازار کره جنوبی اختصاص داشته باشد .  پردازنده اسنپ دراگون 808 پیش از این در گوشی جی 4 ال جی استفاده شده بود و احتمالا گوشی جدید رم بالاتری دارد . شاید این گوشی همان جی 4 نوت یا جی 4 پرو باشد که پیش از این شایعاتی درباره تولید آن مطرح شده بود .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم