امروز:10 فروردین 1403

قابلیت های جدید مرورگر edge ویندوز 10 موبایل

مایکروسافت برای موبایل ها نیز ویندوز 10 را ارائه داده است و این ویندوز در حال ارتقا و کامل شدن است . جدیدا قابلیت جدیدی در مرورگر ویندوز 10 مایکروسافت برای موبایل ارائه شده است . با آریامونز همراه باشید …

در بیلد 10136 ( بیلد جدید ویندوز 10 ) برای کاربرانی که از ویندوز 8.1 به ویندوز 10 آمده اند ، قابلیت های جدیدی به مرورگر اج ویندوز مایکروسافت موبایل افزوده شده است که می توان به امکان انتخاب فرمت تصاویر هنگام ذخیره شدن و اعلام تمام شدن دانلود در این مرورگر اشاره کرد .

edge-feature

می توانید قبل از ذخیره کردن عکس فرمت آن را انتخاب کنید . مرورگر قبل از ذخیره شدن عکس از شما فرمت موردنظرتان را سوال می کند تا با همان فرمت در گوشی تان ذخیره شود . همان طور که در تصویر بالا می بینید کاربر می تواند عکس موردنظرش را به فرمت های jpg یا bmp ذخیره کند.

یکی دیگر از مواردی که در مرورگر ویندوز 10 ارائه شده است اطلاع دادن اتمام دانلود شماست . نداشتن مدیریت دانلود در ویندور قبلی کاربران را اذیت می کرد و حالا با انتشار نسخه مرورگر اج این مشکل حل شده است اما یک مشکل باقی مانده بود و آن هم اطلاع اتمام دانلود به صورت نوتفیکیشن در اکشن سنتر بود . این مشکل نیز با انتشار نسخه 10136 ویندوز 10 موبایل مرتفع شده است.

شما می توانید آموزش ترفند های مرورگر اج را از این مطلب دنبال کنید.

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم