امروز:10 فروردین 1403

ویندوز 10 در 24 ساعت اول بر روی 14 میلیون پی سی نصب شده است

مایکروسافت به صورت رسمی ویندوز 10 خود را چند روز پیش منتشر کرد. علاقه مندان به ویندوز و سیستم عامل جدید مایکروسافت به صورت در حال به روزرسانی به ورندوز جدید هستند. این آمار برای مایکروسافت بسیار خوب است. در 24 ساعت اول بعد از انتشار ویندوز 10 ، حدود 14 میلیون پی سی ویندوز 10 را بر روی خود داشتند. اما به زودی باید منتظر آماری بسیار بیشتر از این باشیم. با آریامونز همراه باشید.

مایکروسافت تمام تلاش خود را برای نصب بیشتر ویندوز بر روی کامپیوتر های شخصی کرد. در ویندوز جدید مایکروسافت خدمات بسیار خوبی باری دارندگان ویندوز های قبل ارائه داد. این خدمت آپدیت رایگان به ویندوز 10 بود. چیزی که در گذشته اصلا اتفاق نیافتاده بود. پس با این وجود باید منتظر کاربران بیشتری برای این پی سی در روز های آینده باشیم.

اما مایکروسافت در ویندوز جدید خود آپدیت خودکار را اجباری کرده است تا در این ویندوز به محض گزارش مشکل این مشکل بر طرف شود. اما این آپدیت خودکار بدون تنظیم نیز ممکن است برای کاربران و هزینه ی اینترنت آن ها مشکل ساز شود. به همین منظور شما می توانید آموزش غیر فعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 را از اینجا مشاهده کنید.