امروز:1 اردیبهشت 1403

افزونه ی واتس اپ برای مرورگر اج به زودی عرضه خواهد شد

واتس اپ در حال حاضر پر طرفدار ترین پیام رسان است. این پیام رسان که اینک در مالکیت فیسبوک می باشد با مشکلات زیادی رو به رو است. یکی از جدی ترین رقیب های واتس اپ تلگرام است. این برنامه با امکانات زیاد کاربران زیادی را به سمت خود کشیده است. علاوه بر این تلگرام چند پلتفورمی بوده و بر روی هر دستگاه از لپ تاپ گرفته تا ساعت هوشمند م یتوانید از آن استفاده کنید. اینک مایکروسافت در تلاش است که افزونه ای برای واتس اپ بسازد که بر روی مرورگر اج بتوان پیغام های خود را دریافت کرد. با آریامونز همراه باشید.

 

این افزونه قطعا شبیه افزونه ی واتس اپ برای کروم و موزیلا خواهد بود. این افزونه در حال حاضر بر روی اج کار نمی کند. مایکروسافت در حال مذاکره با واتس اپ است که به زودی این قابلیت به مرورگر اج اضافه شود. اما باید بدانید نسخه ی اولیه ی مرورگر اج دارای قابلیت اجرای افزونه نیست و به زودی این قابلیت در قالب یک آپدیت به آن اضافه خواهد شد.

web-microsoft-edge-1-394x400

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید این دو شرکت در حال مذاکره برای انجام این پروژه هستند. همچنین امروز صبح در مطبی در مورد ارائه ی افزونه های کروم برای مروگر اج صجبت کردیم. می توانید این مطلب را در اینجا بخوانید.