امروز:31 فروردین 1403

مایکروسافت گوشی نوکیا 222 را معرفی کرد

هر سال گوشی های پرچمدار بسیاری از کمپانی های مختلف معرفی می شوند و هر روز گوشی های پرچم دار جدیدی را شاهد هستیم. اما گوشی های پایین رده و ساده از دید بسیاری از کمپانی ها خارج شده اند. یکی از ساده ترین گوشی های ساده و پایین رده که بسیار نیز قدیمی می باشد گوشی نوکیا 1200 می باشد. اما اینک مایکروسافت گوشی جدیدی را معرفی کرده است که کم کم جای این گوشی را با ویژگی های حداقلی خود بگیرد. با آریامونز همراه باشید.

مایکروسافت گوشی جدید نوکیا را در دو نسخه ی یک سیم کارته و دو سیمکاته معرفی کرده است. گوشی نوکیا 222 یکی گوشی با صفحه نمایش 2.4 اینچ می باشد و رزولوشن آن نیز با QVGA می باشد. مایکروسافت برای این گوشی یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز استفاده کرده است و همانطور که در گذشته در مورد شارژ دهی این گوشی مطالبی منتشر شده بود، شارژ دهی نوکیا 222 به دلیل صفحه نمایش رنگی با رزولوشن پایین و ابعاد کم بسیار خوب است و شما می توانید با این گوشی 45 ساعت به موزیک گوشی دهید. همچنین بر اساس گفته ی مایکروسافت این گوشی به مدت 20 ساعت می تواند پاسخگوی مکالمات شما باشد و همچنین در حالت آماده به کار و بدون استفاده از گوشی می توانید به مدت 29 روز و نزدیک به یک ماه از این گوشی استفاده کنید.

اما این شارژ دهی فقط با یک باتری 1100 میلی آمپر ساعتی انجام می گیرد. این گوشی در ابتدا به شما دو بازی Assassin’s Creed Brotherhood و Midnight Pool 3 را به صورت رایگان هدیه می دهد و شما به راحتی می توانید از این دو بازیه به مدت یک سال استفاده کنید.

همچنین یکی از مهمترین امکانات این گوشی ، قابلیت اتصال به اینترنت است و شما با این گوشی می توانید از شبکه 2G به راحتی استفاده کنید. همچنین این گوشی به بلوتوث نسل 3 مجهز است.

گوشی نوکیا 222 قیمت جهانی 37 دلار را دارد و با عرضه به ایران قیمت این گوشی حدود 120 هزار تومان خواهد بود. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟