امروز:5 اردیبهشت 1403

سرفیس پرو 4 در دو سایز معرفی خواهد شد

ویندوز 10 مایکروسافت معرفی شد و اینک باید منتظر تبلت ها و کجت های مایکروسافت با پشتیبانی از ویندوز 10 باشیم. یکی از گجت های مهم مایکروسافت، تبلت سرفیس پرو می باشد. تا به این لحظه اطلاعاتی پیرامون زمان این تبلت منتشر شده است. بر اساس مطالب پیشین زمان معرفی سرفیس پرو 4 به احتمال زیاد در ماه اکتبر خواهد بود. که حدودا باید در ماه مهر یا آبان شاهد معرفی این تبلت باشیم. به هر حال امروز اطلاعات جدید از این تبلت منتشر شده است و آن عرضه ی سرفیس پرو 4 در دو سایز متفاوت می باشد. با اریامونز همراه باشید.

بر اساس گزارش های رسیده مایکروسافت قصد دارد تا سرفیس پرو خود را در دو سایز مختلف عرضه کند. سایز اول سرفیس پرو 4، 12 اینچ خواهد بود و سایز دوم آن حدود 13 تا 14 اینچ خواهد بود. به نظر این کار مایکروسافت برای جلب نظر کاربران بیشتری است. تبلت های سرفیس پرو مایکروسافت تبلت های قدرتمندی بوده و با بهره گیری از سیستم عامل ویندوز به عنوان یک لپ تاپ همراه برای شما عمل خواهند کرد.

surface-4

باید صبر کرد و دید که مایکروسافت برای تبلت جدید خود چه امکاناتی را خواهد گنجاند و چه ویژگی های جدیدی را اضافه خواهد. با آریامونز همراه باشید.