امروز:5 اردیبهشت 1403

همه چیز در مورد پیام پیشواز ایرانسل

ایرانسل سرویس پیام پیشواز را راه اندازی کرد کرده است. در این سرویس شما می توانید برای مخاطب خود یک جمله بنویسید و این جمله در صفحه گوشی مخاطب نمایش داده می شود. این را می توان به نوعی مانند سرویس اهنگ پیشواز در نظر گرفت اما تفاوت ان در این است که این پیام می تواند کارایی های زیادی داشته باشد.با اریامونز همراه باشید.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عملکرد این سرویس مشابه سرویس آهنگ پیشواز است که با استفاده از آن، مشترکین با موسیقی مورد علاقه خود، به استقبال تماس گیرندگان می‌روند‌؛ با این تفاوت که با سرویس پیام پیشواز، ‌ متن انتخابی مشترک، در تمامی تماس‌هایی که با شماره یا شماره‌های مورد نظر وی برقرار می‌شود، به‌صورت یک فلش، پیام بر روی تلفن مشترک تماس گیرنده ایرانسلی نمایش داده می‌شود.

براین اساس، در حالیکه فرد تماس گیرنده با مشترک ایرانسل در انتظار پاسخگویی است، وی می‌تواند احساس خود در آن لحظه، وضعیت دسترسی یا یک جمله آموزنده را با او به اشتراک بگذارد و از این سرویس می‌توان به عنوان روش جدید برقراری ارتباط در مواردی که مشترکین ایرانسل، قادر به پاسخگویی نیستند استفاده کنند.

این سرویس در حال حاضر در ابتدای کار خود می باشد اما در اینده شما می توانید در پرتال ایرانسل لیست مجاز و غیر مجاز برای نمایش جمله و تعریف چند جمله برای زمان های مختلف و امکانات دیگر را داشته باشید.

فعال سازی پیام پیشواز

مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، برای فعال سازی و استفاده از این سرویس لازم است عبارت «OZV» را به ۸۵۸۵ پیامک کنند. پس از آن امکان تنظیم عبارت انتخابی ممکن می‌شود. غیرفعال سازی این سرویس نیز از طریق ارسال عبارت «LAGHV» به ۸۵۸۵ در هر لحظه امکان پذیر است. برای تنظیم عبارت انتخابی، می‌توان عبارت مورد نظر را به ۸۵۸۵ پیامک کرد. در این صورت، عبارت پیامک شده، در صورت وجود جایگزین عبارت قبلی تنظیم شده، می‌شود.

ثبت نام و استفاده از این سرویس هم اکنون تنها از طریق پیامک امکان پذیر است و پورتال اینترنتی پیام پیشواز ایرانسل، به زودی در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد. هزینه استفاده از سرویس ماهیانه ۵۰۰تومان تعیین شده که امکان انتخاب ۳۰ پیام پیشواز را به مشترکین می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت irancell.ir  مراجعه کنید.