امروز:10 فروردین 1403

همین حالا دانلود کنید: نسخه نهایی مجموعه آفیس مایکروسافت برای تبلت های اندرویدی

همین چند هفته پیش بود که مایکروسافت نسخه پیش نمایش آفیس خود را برای اجرا بر روی تبلت های اندرویدی منتشر کرد اما حالا شما می توانید نسخه نهایی ورد و اکسل و پاورپوینت را از گوگل پلی دانلود کنید. با آریامونز همراه باشید.

مشخصات مورد نیاز برای اجرای این اپلیکیشن ها،یک تبلت 7 اینچی یا بزرگتر مبتنی بر اندروید 4.4 کیت کت است. علاوه بر این تبلت شما باید بر پایه پردازندهی ARM باشد و همچنین دارای حافظه رم یک گیگابایت یا بیشتر باشد.

مایکروسافت در نسخه پیش نمایش آفیس خود برای تبلت های اندوریدی، تجربه بسیار عالی ای را به ارمغان آورد و آفیس دسکتاپ را به بهترین نحو به تبلت شما آورده است. برای کار با این مجموعه و ویرایش، ذخیره و پرینت اسناد خود ابتدا باید وارد حساب مایکروسافت خود شوید. خوشبختانه این مجموعه به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته اند البته تا زمانی که از این برنامه ها بر روی صفحات کوچکتر از 10.1 اینچ استفاده می کنید و برای استفاده بر روی صفحات 10.1 اینچ به بالا لازم است ماهانه 6.99 دلار برای عضویت آفیس 365 بپردازید. البته این نسخه پولی امکانات بیشتری را هم در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با داشتن این عضویت از ویژگی‌های بیشتری همچون بررسی تغییرات به وجود آمده در اسناد ورد و دریافت “Presenter View” در برنامه پاورپوینت برخوردار خواهید بود. همچنین می‌توانید تمام مقالات خود را در بین دستگاه‌های مختلف سینک کنید.

 

این اپلیکیشن ها به خوبی با محیط لمسی تبلت ها هماهنگ شده اند و باگ و مشکل جدی ای ندارند. مایکروسافت اعلام کرده است نسخه پیش نمایش مجموعه آفیس مایکروسافت بر روی تبلت های اندوریدی بیش از 250.000 بار دانلود شده است. اگر شما هم این مجموعه را دانلود کرده اید نظر خودتان را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

 

برای دانلود این اپ ها می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

 

دانلود نرم افزار Word از گوگل پلی

دانلود نرم افزار PowerPoint از گوگل پلی

دانلود نرم افزار Excel از گوگل پلی

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.