امروز:1 اردیبهشت 1403

صفحه نمایش گلکسی اس 6 (Galaxy s6) یک صفحه ی 5 اینچی است

روز به روز به نمایشگاه MWC 2015  بارسلون و معرفی گلکسی اس 6 (Galaxy S6) نزدیک می شویم. هر روز اطلاعات جدیدی از این گوشی به بیرون درز می کند. اگر با آریامونز همراه بوده باشید حتما می دانید که در اخبار دیروز  همراه بودن گلکسی اس 6 (Galaxy S6) با یک هدست Gear VR بیان شد و همچنین چند روز پیش در مورد شکل ظاهری گلکسی اس 6 (Galaxy S6) تصاویری به بیرون درز کرد همچنین اسپیجن سازنده ی معروف گارد موبایل گاردهایی از گلکسی اس 6 (Galaxy S6) را در سایت آمازون قرار داد. با تمام این وجود امروز وبسایت هندی Zauba اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 6 (Galaxy S6) و صفحه نمایش آن فاش کرد. با آریامونز همراه باشید.

Zauba یک وبسایت هندی است که به رهگیری محصولات می پردازد. این وبسایت خبر از ورود گلکسی اس 6 (Galaxy S6) با صفحه نمایش 5 اینچی به هند داده است. این وبسایت می گوید که گلکسی اس 6 (Galaxy S6) با صفحه نمایش 5 اینچ برای تست وارد هند شده است. البته این سایت از ورود دو تلفن هوسمند سامسونگ خبر می دهد.

این گونه که از این سایت دیده می شود باید در نمایشگاه MWC 2015 منتظر یک دستگاه گلکسی اس 6 (Galaxy S6) با صفحه نمایش 5 اینچ باشیم. نکته مهم ان است که تا به اکنون سامسونگ در اندازه ی صفحه نمایش هیچ عقب نشینی ای نکرده بوده است و این اولین باری است که سامسونگ در سری گلکسی خود صفحه نمایش خود را کوچک می کند. گلکسی اس 5 صفحه نمایش 5.1 اینچی را به کاربر هدیه می داد اما گلکسی جدید 0.1 اینچ از سرس قبل کوچک تر شده است.

سایت Zauba شماره مدل هایی را که به هند وارد شده اند را SM-G920A اعلام کرده است.

در باره ی گلکسی اس 6 (Galaxy S6) نیز باید بدانید که این گوشی با پردازنده ی ساخت سامسونگ وارد بازار خواهد شد و دیگر از پردازنده ی اسنپدراگون استفاده نمی کند. پردازنده ی استفاده شده در گلکسی اس 6 (Galaxy S6) پردازندهی هشت هسته ای Exynos 7420 می باشد. در مورد رم و دوربین این گوشی نیز به تریتب رم 3 گیگابیایتی و یک دوربین 20 مگاپیکسلی برای ان استفاده شده است.

وبسایت Zauba قیمت این گوشی را 405 دلار بیان کرده اما با توجه به سری های قبلی این گوشی این امکان دور از ذهن است. به هر حال باید دانست که Zauba که یک وبسایت رهگیری مرسولات است چگونه و از چه منابعی به این قیمت رسیده است.