امروز:1 اردیبهشت 1403

مشخصات A55 اچ تی سی (desire A55) فاش شد

اچ تی سی با پرچم داران خوش ساخت با قابلیت خود در بازار این طرف و آن طرف می رود اما فروش عالی ای را تجربه نمی کند این شرکت در سال 2015 قصد ثبت یک فروش خوب را دارد و اینگونه در دو ماه گذشته به معرفی گوشی های در رده ی متوسط پرداخته است. منبع معتبر Upleaks باز دست به فاش کردن گوشی جدید اچ تی سی و از بخش دیزایر آن کرده است. Upleaks گوشی جدید را Desire A55 می داند و مشخصات آن را فاش کرده است. با آریامونز همراه باشید.

Upleaks مشخصات دیزایر A55 را اینگونه بیان کرده است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع QHD است و در دل این فبلت یک پردازنده ی 64 بیتی مدیاتک (MediaTek MT6795) قرار خواهد داشت. در کنار این پردازنده از سه گیگابایت رم و 32 گیگابات حافظه ی داخلی برای این گوشی استفاده شده است.دوربین اصلی این گوشی یک دوربین 20 مگاپیکسلی است و در مورد دوربین سلفی سایت Upleaks با یکی از دو دوربین 13 مگاپیکسلی یا 4 التراپبکسل را محتمل می داند.

اسپیکر های استفاده شده در این گوشی ار نوع BoomSound است. باطری این گوشی یک باتری کمتر از 3000 میلی امپر ساعتی ظرفیت خواهد داشت. اندرویدی که بر روی گوشی استفاده شده است اندروید 5 بوده و رابط کاربری محبوب اچ تی سی sense 7 بر روی ان استفاده شده است. در مورد بلوتوث A55 نیز بلوتوث 4.1 ذکر شده است.

رنگ هایی که A55 در اینده عرضه خواهد شد طلایی، خاکستری و طلایی قهوه ای خواهد بود. اچ تی سی برای این گوشی یک قاب اختصاصی Dot View ساخته است.

این گوشی در دو مدل تک سیمکارته و دو سیمکارته در MWC 2015 بارسلون در کنار Htc M9 معرفی خواهد شد. باید در مورد این محصول این نکته را متذکر شوم که این محصول بسیار قدرتمند است و می توان به دومین پرچم دار اچ تی سی بدل شود.