امروز:7 اردیبهشت 1403

سری جدید تبلت های سامسونگ با نام های جدید

سامسونگ نامی آشنا برای کاربران دنیای موبایل، این شرکت دستگاه هایی در تمام رده ها دارد و تمام فضاها و موقعیت های این بازار را با محصولی نسبتا شایسته در آن رده پر کرده است. البته برخی از کارشناسان عقیده دارند که سامسونگ در سال جاری میلادی گسترده دستگاه های خود را کاهش خواهد داد، اما آخرین اقدامات سامسونگ چیزی غیر از این را می گویند.

بنابر ادعای GalaxyClub، این غول کره ای سه نام جدید را برای دستگاه های آینده اش در اداره مربوطه در کره ی جنوبی به ثبت رسانده است. نام این سری از دستگاه ها، گلکسی تب E، A و J خواهد بود. این سه نام به مجوعه ی گلکسی تب و گلکسی تب S افزوده خواهند شد.

این اقدام و استفاده از حروف جدید به جای طولانی کردن نام و افزودن پسوندهای بیشتر به آن، حرکتی مثبت در راستای ساده کردن نام گذاری ها به شمار می رود که البته می تواند از نظر بازاریابی چندان منطقی نباشد و موجب گیج شدن خریداران گردد، اما سامسونگ بخاطر موقعیت ناپایدار بازار خود، اقدامی صحیح را انجام داده است که اتفاقا ضروری هم بوده است.

حال باید دید سری جدید دستگاه های سامسونگ چگونه در جنگ بازار خودنمایی می کنند و آیا می توانند موقعیت رو به سقوط سامسونگ را التیام بخشند و بازار تبلت های این شرکت را نفسی تازه بخشند.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.