امروز:8 اردیبهشت 1403

گلکسی S6 تنها 6.91 میلیمتر ضخامت خواهد داشت

هر روز با نزدیک شدن به کنگره‌ی موبایل بارسلون، بازار شایعات مربوط به محصولاتی که قرار است در این کنگره معرفی شوند هم داغ‌تر می شود. باز هم نوبت سامسونگ و گلکسی S6 و اطلاعات جدید و شاید خیالی می باشد. بنابر شنیده‌ها،  Galaxy S6 ساموسنگ لاغر اندام است و تنها 6.91 میلیمتر ضحامت خواهد داشت.

 

گویی سامسونگ فهمیده است که طراحی گوشی هم میتواند اهمیت داشته باشد و تصمیم گرفته است تمام تلاش خود را برای بهبود طراحی گلکسی S6 به کار گیرد. پیش از این شایعاتی مبنی بر مهاجرت سامسونگ از دنیای پلاستیکی و بکارگیری شاسی فلزی در پرچمدار جدید خود شنیده بودیم و حالا تصاویر شماتیکی از گلکسی S6 منتشر شده اند که اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار می دهند. این تصاویر می گویند گلکسی S6 سامسونگ ضخامتی برابر رقیب خود یعنی آیفون 6 دارد و تنها 6.91 میلی متر ضخامت خواهد داشت. البته محل قرارگیری کلیدهای فیزیکی، سنسور دوربین و ضربان سنج هم این موضوع را تایید می کنند.

 

سالهاست که تغییر اساسی و مهمی در تولید یک گجت ندیده ایم، و رقابت شرکت ها به سبک تر کردن، نازکتر کردن و بالاتر بردن قدرت پردازشی محصولاتشان محدود شده است. حال گویی سامسونگ تصمیم گرفته است در این رقابت گوی سبقت را از رقبایش برباید و یا حداقل حرفی برای گفتن داشته باشد. حال اگر این اطلاعات درست باشند احتمالا سامسونگ در این حوزه اپل را شکست خواهد داد، چرا که موفق شده باتری بزرگتری را در پرچمدار نسل 6ام گوشی خود جای دهد، باتری که احتمالا 3000 میلی آمپر ساعت می باشد، نظر شما چیست؟

 

 

GS6SchematicInt

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.