امروز:9 فروردین 1403

تصاویر جدید از ویندوز 10بر روی تلفن همراه

هر روز اخبار جدیدی از نسخه موبایلی ویندوز10 شنیده می شود، هر روز تصاویر جدیدی از رابط کاربری این سیستم عامل لو می‌رود و ما در آریامونز هر روز این اخبار را در اختیار شما قرار می‌دهیم. حالا باز هم تصاویر جدیدی از این سیستم عامل فاش شده است، با ما باشید.

همانطور که در جریان قرار دارید، برخلاف گذشته که مایکروسافت معمولا نسخه‌های موبایل سیستم عامل خود را با پیشوند ویندوزفون عرضه می‌کرد، در ویندوز10 این کار را نکرده است چراکه رویکرد جدید مایکروسافت برای ارائه‌ی یک سیستم عمل یکپارچه است.

البته یکپارچه سازی بدین معنا نمی‌باشد که تمامی فرم فکتورها در نسخه‌ی دسکتاپ و موبایل یکی می‌باشند. ویندوز 10 برای استفاده در گجت‌هایی با صفحه‌ی نمایش هشت اینچ بهینه شده است. تصاویر منتشر شده از محیط ویندوز 10 توسط وب سایت چینی ITHome وارد فضای وب شده‌اند.

بر اساس این تصاویر، کیبورد ویندوز 10 می‌تواند به سمت چپ یا راست نزدیک‌تر شود که این موضوع در زمان استفاده از گوشی با یک دست بسیار کاربردی است. در تصاویری که پیش از این منتشر شده بودند، این نکته برداشت می‌شد که مرکز اعلانیه‌های ویندوز 10 سه طبقه ای بود. نظر شما چیست؟ آیا مایکروسافت می‌تواند به غول دنیای موبایل تبدیل شود؟

 

audio-app.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.