امروز:9 فروردین 1403

اطلاعات مربوط به گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge در وبسایت سامسونگ رویت شد

همانطور که پیش از این هم در آریامونز به شما گفتیم، شایعاتی مبنی بر معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S6 در دو سری متفاوت ساده و Edge وجود دارد، حال این خبر از طرف سامسونگ تایید شده است. با ما باشید تا بیشتر در جریان این اخبار قرار بگیرید.

سامسونگ در اولین تیزر تبلیغاتیش برای گلکسی S6 به انحنا در این گوشی اشاره کرده است و البته همانطور که گفتیم پیش از این هم تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرده بود. امروز نهایتا اطلاعات مربوط به نسخه‌ی خمیده از گلکسیS6 که احتمالا Galaxy S6 Edge نام دارد در وبسایت سامسونگ دیده شد. نسخه خمیده به احتمال زیاد در کنار نسخه‌ی اصلی این گوشی رونمایی خواهد شد.البته در وبسایت این شرکت اطلاعات مربوط به دو گوشی SM-G920X و SM-G925X که حدس زده می شود به ترتیب مربوط به گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge هستند قرار گرفته‌اند.

براساس اطلاعات بدست آمده این دو گوشی از صفحه نمایش با رزولوشن QHD، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی ۴ هسته‌ای، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و حافظه‌ی ذخیره سازی تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برند. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ به همراه این دو گوشی از سرویس جدید Samsung Pay رونمایی خواهد کرد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.