امروز:10 فروردین 1403

جف پو :دوربین آیفون 6S همچنان 8 مگاپیکسلی خواهد بود

چند ماهی از انتشار آیفون 6 و 6 پلاس می گذرد و گمانه زنی ها درباره آیفون 6 اس شروع شده است. آیفون بعدی اپل که باید تا حداقل 6 ماه برای دیدن آن صبر کنید دستخوش بحث تحلیلگران تکنولوژی قرار گرفته است. چند مدتی است که دوربین آیفون بعدی زیر ذره بین تحلیل گران است و هر تحلیل گر یک چیز را بیان می کند. به تازگی جف پو تحلیل گر موسسه ی یوآنتا در مصاحبه ای با تایپه تایمز این موضوع را بیان کرده است که اپل در آیفون 6 اس خود از دوبین با رزولوشن بیشتر استفاده نخواهد کرد و مانند آیفون 6 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. با آریامونز همراه باشید.

جف پو تحلیل گر موسسه ی یوآنتا در مصاحبه ای با تایپه تایمز اعلام کرد اپل در آیفون نسل بعدی همچنان از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

اگر از دنبال کنندگان گوشی های اپل هستید حتما می دانید که اپل در بعضی موارد اصول خاص خود را دارد و همیشه در صورتی که در تضاد با شرکت های دیگر باشد آن را ادامه می دهد. فقط اپل در مورد صفحه نمایش آیفون خود این عمل را تکرار نکرد و به نظر می رسد که اپل اصول خود را برای دوربین آیفون ها هنوز حفظ کرده است. اکثر شرکت های سازنده ی موبایل هوشمند به استفاده از دوربین ها با رزولوشن بالا روی آورده اند اما اپل اعتقاد دارد که افزایش رزولوشن راه خوبی برای افزایش کیفیت تصاویر نیست و بر همین مبنا از تکنولوژی های آلترا پیکسل استفاده می کند.

جف پو نیز همین موضوع را بیان می کند و می گوید که اپل در آیفون 6S خود قرار نیست از دوربینی با رزولوشن بالاتر استفاده کند. در ادامه این تحلیل گر می گوید که نسل جدید گوش آیفون از لنز های توسعه یافته توسط Largen استفاده خواهد کرد. و همچنین اپل ممکن است برای بهبود دوربین آیفون به بهبود لرزش گیر و یا افزایش سرعت فکوس روی آورد.

در قبل نیز در باره ی دوربین آیفون 6S نیز شایعات و حدس و گمان هایی مبنی بر استفاده از دو لنز در ایفون جدید شنیده بودیم.

باید منتظر باشیم و ببینیم که آیفون 6S چگونه وارد بازار خواهد شد.