امروز:10 فروردین 1403

تصاویر جدید از گلکسی S6 سامسونگ

آخرین تصاویر فاش شده از گلکسی S6 در یک قاب محافظ شفاف هستند که دید واضحی از شکل این گوشی به ما می‌دهند. گوشی گلکسی S6 قرار است که در کنگره موبایل بارسلون رونمایی شود اما حالا به لطف خبرچین‌ها! تقریبا همه اطلاعات این گوشی را در اختیار داریم.

 

Weibo به تازگی تصاویری از گلکسی S6 منتشر کرده است که تفاوتش با تصاویر قبلی این است که طراحی پشتی این پرچمدار را نشان می‌دهد. با توجه به این تصاویر قسمت پشتی S6 کاملا صاف است. بلومبرگ هم در آخرین اخبار از این گوشی اعلام کرد که بدنه آن کاملا از فلز است. در این تصاویر طراحی، نکاتی که در تصاویر قبلی هم وجود داشتند وجود دارد که مهر تایید بر آن‌هاست، نکاتی مانند: طراحی برجسته سنسور دوربین، فلاش LED، سنسور ضربان قلب و دکمه های کم و زیاد کردن صدا که در سمت چپ دستگه به صورت جدا از هم طراحی شده‌اند. در این تصاویر نشانی از اسپیکر در پشت یا جلو گوشی دیده نمی‌شود که باعث می‌شود احتمال استفاده از اسپیکرها در قسمت پایین S6 در کنار جک هدفون و میکروفون انتقال صدا را بالا می‌برد.

 

samsung-galaxy-s6-clear-case-01

 

 

همانطور که پیش از این گفتیم گلکسی S6 به همراه S6 Edge که نمایشگر خمیده در دو لبه کناری دارد، در کنگره جهانی موبایل معرفی شوند.

تا کنون مشخصات زیر در مورد این دو گوشی فاش شده‌اند:

  • نمایشگر سوپر آمولد با کیفیت QHD
  • چیپ‌ست 64بیتی اکسینوس 7420
  • 3 گیگابایت حافظه رم
  • حافظه داخلی 32 گیگابایت
  • دوربین 20 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
  • رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ مبتنی بر اندروید 5.0

 

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.