امروز:6 اردیبهشت 1403

تیزر تبلیغاتی htc برای htc one m9 در MWC2015; تاریخ 10 اسفند زمان رونمایی از اچ تی سی وان m9

MWC 2015 باز هم نزدیکتر شده است و اینک htc تیزر تبلیغاتی را ساخته است. شرکت اچ تی سی که قرار است در نمایشگاه MWC 2015 بارسلون گوشی اچ تی سی وان M9 خود را معرفی کند در توییتر انگلیسی خود یک توییت جدید اپدیت نمود. در این توییت تصویر بالا دیده می شد که در آن جمله ی زیر دیده می شود:

Let them stare. The new HTC One revealed 01.03.15

این تیزر که تاییدیه ای بر عرضه ی پرچم دار htc در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلون است قرار است و زمان معرفی آن نیز مشخص شده است. با آریامونز همراه باشید.

htc one m9 قرار است که در نمایشگاه بارسلون 2015 معرفی شود . این گوشی که از خانواده ی one است پرچم دار 2015 اچ تی سی خواهد بود. قبلا خواندیم که اچ تی سی قرار است در تیزر های خود از  OneLife استفاده کند. در تیزر تبلیغاتی جدید اچ تی سی از این مورد خبری نبود اما می توان منتظر بود که در آینده از وان لایف استفاده شود. در تیزر تبلیغاتی جدید اچ تی سی جمله ای به کار رفته است که که مشخصات گذشته را تا اندازه ای تایید می کند. همانطور که می دانید و در مطالب گذشته خوانده اید مشخصاتی از گوشی اچ تی سی وان ام 9 به همراه لوازم جانبی این گوشی فاش شد. جمله ای که اچ تی سی به کار برده است اینگونه است:

بگذار زل بزنند.

به هر نحو باید بدانید که این تیزر تبلیغاتی جدید تاریخ رسمی معرفی htc one m9 ذکر شده است و باید منتظر این پرچم دار اچ تی سی در تاریخ اول مارچ 2015 که برابر 10 اسفند 93 می باشد.