امروز:31 فروردین 1403

نسخه اولیه آیفون 6 پلاس 5.7 اینچی بوده است!

“So much of our manufactured environment testifies to carelessness,” Ive says. Things are “developed to be different, not better.”

اطلاعات نشان می‌دهند که آیفون 6 پلاس در قرار بوده با صفحه نمایش 5.7 اینج تولید شود. این اطلاعات در مصاحبه‌ای که نیویورکر با جانی آیو انجام داده است منتشر شده است.
طی این مصاحبه، جانی آیو گفته است که آیفون 6 در مراحل اولیه به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی مجهز بوده است اما چون با این صفحه‎نمایش گوشی بسیار بزرگ به نظر می‌رسیده، اپل نهایتا تصمیم می‌گیرد آیفون 6 را با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی روانه بازار کند.
جانی آیو همچنین به نیویورکر گفته است که کار بر روی آیفون 5.7 اینچی از چند سال پیش آغاز شده و مدل‌های مختلفی با طراحی‌های متفاوت از اولین فبلت طراحی شده‌اند اما نهایتا طراحی نهایی آیفون 6پلاس با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی به خط تولید ارسال می‌شود.
جانی آیو از دهه‌ی ۱۹۹۰ تا به امروز مسئولیت طراحی آیفون‌ها، آیپدها، مک‌بوک‌ها و دیگر محصولات اپل را برعهده داشته است.
جانی‌آیو که از سال 1990 تاکنون مسئولیت تیم طراحی آیفون‌ها، آیپدها، مک بوک‌ها و دیگر محصولات اپل را بر عهده داشته، می‌گوید: آیفون 5.7 اینچی خیلی بزرگ بود و حتی آیفون 5.6 اینچی هم مناسب نبود و هنوز بزرگ به نظر می‌رسید؛ بنابراین تیم طراحی تصمیم گرفتند که یک آیفون 5.5 اینچی را طراحی کنند.
به نظر شما سایز مناسب برای یک گجت همراه مانند موبایل یا فبلت چه اندازه‌ای باید باشد؟

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.