امروز:6 اردیبهشت 1403

شایعه: دوربین گلکسی اس 6 یک دوربین 16 مگاپیکسلی خواهد بود

MWC 2015 نزدیک است و به زودی حدود کمتر از 10 روز دیگر به این نمایشگاه باقی مانده است. زمانی که سامسونگ گلکسی اس 6 خود را در نمایشگاه بارسلون معرفی خواهد کرد و به تمام شایعات پیرامون محصول جدید خود یعنی گلکسی اس 6 پایان می دهد. اما اگر با رویداد MWC 2015 در آریامونز همراه بوده اید و اخبار نمایشگاه بارسلون 2015 را با دقت زیاد دنبال می کنید حتما از مشخصات و عکس های لو رفته ی گلکسی اس 6 و رنگ های آن و همچنین شارژ وایرلسی که خود سامسونگ در مورد آن گفته است آشنا می باشید. اما باید در مورد دوربین این گوشی که هنوز اطلاعاتی در مورد آن به بیرون درز نکرده است بدانید که شایعاتی از دوربین 16 مگاپیکسلی با لنز سونی خبر می دهند. با آریامونز همراه باشید.

سم موبایل یک منبع مهم و موثق از دستگاه ها و شایعات پیرامون این دستگاه ها می باشد. در خبری از دوربین 16 مگاپیکسلی Galaxy s6 خبر داد. طبق گفته ی سم موبایل سنسور استفاده شده در این موبایل سنسور سونی خواهد بود و همانند نوت 4 سامسونگ از سنسور  1/2.6 اینچی استفاده خواهد شد. سنسور این دوربین ساخت سونی و با مدل IMX240 می باشد.

البته در گذشته از سنسور های 20 مگاپیکسلی و رقابت با دوربین گوشی های سونی به گوش می رسید. اما در صورتی خبر سم موبایل درست باشد طرفداران گلکسی تا اندازه ای ناامید خواهند شد اما باید بدانید که ممکن است این موارد از نظر تبلیغاتی بوده تا در آینده دوربین معرفی شده باعث تبلیغات بیشتر این گوشی شود و شاید یک دوربین 20 مگاپیکسلی را ببینیم. اما باید بدانید که سم موبایل در ادامه ی این خبر گفته است که این دوربین بهتر از نوت 4 کار خواهد کرد زیرا الگوریتم های آن تغییر کرده اند. با آریامونز و پوشش زنده ی مراسم گلکسی اس 6 همراه باشید تا تمام این موارد را به صورت زنده بفهمید.