امروز:8 اردیبهشت 1403

تصاویر جدید گلکسی اس 6 بدنه ی فلزی Galaxy s6 را تایید می کند

نمایشگاه بارسلون در راه است و سامسونگ تمام وسایل خود را برای تبلیغ و حاضر کردن کاربران برای معرفی گلکسی اس 6 در MWC 2015 مهیا می کند. دیروز سامسونگ در صفحه ی اینستاگرام خود تصویری از کنار اگلکسی اس 6 را منتشر کرد که گواهی بر ادعا ها شایعات گذشته مبنی بر استفاده از بدنه ی فلزی در این گوشی بود. با آریامونز همراه باشید.

سامسونگ که قصد دارد گوشی گلکسی اس 6 خود را در در روز 10 اسفند در نمایشگاه بارسلون معرفی کند دیروز تصویری منتشر نمود که گواهی بر استفاده ی این شرکت از یک بدنه ی فلزی بود. سامسونگ برای طراحی گلکسی جدید پروژه ی صفر را اجرا کرد و در آن گروهی برای طراحی این پرچم دار به کار گرفته شدند.

در عکس منتشر شده ی زیر می توانید براق بودن را به راحتی ببینید همچنین بک گراند تصویر طرحی الومینیومی است که باید این نکته را صد در صد بدانیم که گلکسی اس 6 اینده که در نمایشگاه بارسلون معرفی می شود یک گوشی با بدنه ی فلزی است. این تصویر با هشتگ #TheNextGalaxy منتشر شده است.

 

دیروز نیز سم موبایل از دوربین 16 مگاپیکسلی این گوشی خبر داد و سنسور استفاده شده در آن را سنسور سونی دانست اما بیان کرده بود که کیفیت بسیار بهتر از قبل خواهد بود. سامسونگ قصد دارد که گلگسی اس 6 را در دو نسخه ی ارائه کند که نسخه ی فرعی آن را می توان Edge آن دانست. باید ببینیم که سامسونگ برای این پرچم دار چه کارهایی انجام داده است و جه برتری ای را نسبت به بقیه پرچم داران در Galaxy s6 قرار داده است.

با پوشش زنده ی مونز لایو از مراسم معرفی سامسونگ و گلکسی اس 6 همراه باشید.

سامسونگ بر خلاف سایر پرچمدارهای خود اینبار بسیار آرام و به مدت طولانی در قالب پروژه های به نام “پروژه صفر” بر روی گلکسی S6 کار کرد. انتظار می رود گلکسی S6 در ماه مارس در کنفرانس بارسلونا معرفی شود. البته دو نسخه از آن معرفی خواهد شد. مانند نوت4 دارای نسخه اصلی و نسخه Edge یا خمیده است. قرار است در همان روز HTC نیز از دو پرچمدار خود نیز پرده برداری کند. یعنی HTC M9 و HTC One Max 2.

امسال سالی مهم و محوری برای سامسونگ است. چرا که کاربران زیادی منتظر جبران خطاهای پرچمدارهای گذشته، در گلکسی S6 هستند. همچنین تلاقی با معرفی پرچمدارهای مطرح دیگر کار را برای سامسونگ بیش از پیش سخت تر می کند.

امیدواریم بتوانیم وبلاگ نویسی زنده کنفرانس های بارسلونا را تقدیم شما عزیزان کنیم.