امروز:6 اردیبهشت 1403

تصاویر پس زمینه ی اچ تی سی وان ام ۹ ( Htc One M9 plus) نشانگر نمایشگر QHD ان است

زمان بسیار کمی به کنفرانس MWC 2015 باقی مانده است و اچ تی سی در پی معرفی اچ تی سی وان ام 9 خود می باشد. این گوشی که علاوه بر این نسخه یک نسخه ی پلاس نیز دارد. بله ! Htc One M9 plus ! امروز تصاویری پس زمینه ای منتسب به Htc One M9 plus منتشر شده است که علاوه بر طراحی زیبا نکته ی بسیار مهمی از این دستگاه را فاش می کند. با آریامونز همراه باشید.

اچ تی سی وان ام ۹ گوشی جدیدی است که اچ تی سی قرار است در نمایشگاه بارسلون 2015 آن را معرفی کند. این شرکت قرار است رونمایی از پرچم دار جدید را در روز 10 اسفند انجام دهد. اما تا آن روز اطلاعاتی تایید شده درسترس نیست و تماما شایعه و حدس و گمان است. اما تنها چیزی که می توان به قطع ویژگی اچ تی سی وان ام ۹ پلاس دانست نمایشگر با کیفیت QHD می باشد. دلیل این قطعیت تصاویر پس زمینه ای است که از این دستگاه فاش شده اند.

امروز تصاویر پس زمینه ای منتشر شده اند که منتسب به اچ تی سی وان ام ۹ پلاس می باشند. با کمی دقت می توان فهمید که رزولوشن این تصاویر مختصص نمایشگر های QHD می باشد و از این طریق می توان به کیفیت نمایشگر آن پی برد.

گوشی جدید اچ تی سی در نمایشگاه بارسلون معرفی خواهد شد و شما می توانید به صورت زنده معرفی این گوشی را از آریامونز دنبال کنید.


  First-HTC-One-M9-Plus-wallpaper-710x434 Sixth-HTC-One-M9-wallpaper