امروز:31 فروردین 1403

تصاویر اکسپریا Z4 سونی لو رفت

چندی پیش لحظاتی کوتاه تصاویری به اشتباه از یکی از اپلیکیشن های سونی منتشر شد که حدس زده می شود متعلق به تبلت اکسپریا Z4 سونی و عکس دیگر نیز متعلق به موبایلی است که پیش تر صحبت معرفی اش در MWC مطرح گشته بود. البته ناگفته نماند که سایت “اکسپریا بلاگ” در نوشته های خودش تائید کرده این تصویر متعلق به تلفن هوشمند M4 Aqua سونی است.

با توجه به اطلاعات موجود گفته می شود تبلت اکسپریا Z4 سونی دارای بدنه ای فوق باریک خواهد بود و از نمایشگری با رزلوشن ۲K به همراه سریع ترین چیپست کنونی بازار یعنی اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می برد همچنین دارای ۴ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد .

xSony-Xperia-M4-Aqua2.jpg.pagespeed.ic.rjwtGJr9yI

Aqua M4 سونی نیز دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، دروبین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و چیپست اسنپدراگون ۶۱۰ خواهد بود.

البته خود کمپانی سونی با انتشار توییتی به همراه یک عکس در اینترنت طرفداران محصولات خودش را از آمدن یک تبلت تازه خبردار کرد و ظاهراً سونی قصدی برای معرفی کردن یک تلفن هوشمند پرچمدار جدید در کنگره جهانی موبایل ندارد .

اشتراک گذاری

Web Developer and Design