امروز:31 فروردین 1403

Runcible محصول خیره کننده Monohm

Runcible نام ساعت جیبی و موبایل هوشمندی است که از کمپانی Monohm رونمایی شد . پس ازهمایش جهانی گوشی همراه mwc و تلاش کمپانی های مختلف برای نشان دادن پرچمدارانشان کمپانی Monohm از عجیب ترین و در عین حال متفاوت ترین محصولش پرده برداشت .

Capture

با اینکه کمپانی های مختلف انواع ابزارهای پوشیدنی و تلفن های هوشمند خود را در مدل ها و امکانات متفاوت عرضه کرده اند اما Runcible حس فوق العاده و متفاوتیست که در هیچ کدام از آن ها پیدا نمی شود . Runcible با انحناهای خوش‌تراش حس در دست گرفتن نعلبکی را می‌دهد و از فایرفاکس اواِس بهره‌مند است .

qqre

از ویژگی های دیگر این تلفن هوشمند و جالب دوربین ضبط ویدیو و عکاسی مدوّر (Circular Photos & Videos) است که به کاربران این اجازه را می دهد با چرخاندن مُچ دست‌شان قادر به زوم کردن باشند همچنین کاربران علاوه بر صفحه‌نمایش لمسی قادر به کنترل ابزار به وسیله‌ی حلقه‌ی آن خواهند بود. کمپانی Monohm در حال توسعه و طراحی ابزارهایی است تا به پورت USB این ساعت-موبایل متصل شده و آنرا به جاکلیدی تبدیل کند یا به کیف‌های دستی بیاویزد و انتظار می رود در آینده نزدیک انواع ابزار های جالب و متنوع از این کمپانی عرضه شود .

xpture

اشتراک گذاری

Web Developer and Design