امروز:31 فروردین 1403

Moto Maker موتورولا برای همه در دسترس قرار خواهد گرفت

موتورولا به عنوان اولین شرکت در دنیا به وسیله سرویس Moto Maker خود امکان انتخاب جنس بدنه گوشی را به کاربران خود می‌دهد اما تا پیش از این، سرویس Moto Maker تنها در برخی از کشورهای آمریکای لاتین در دسترس بود اما حالا سخنگوی این کمپانی در دسترس قرار گرفتن سرویس برای تمام کشورهای دنیا در مصاحبه‌ای که با Cnet داشته تایید کرده است.

 

به گفته سخنگوی موتورلا تا اواخر ماه مارس، سرویس Moto Maker  که امکان انتخاب رنگ و جنس بدنه گجت‌های مطرح موتورولا را به کاربران می‌دهد، در دسترس تمام مردم جهان قرار می‌گیرد و همه این امکان را دارند که محصولات این شرکت را با سرویس Moto Maker سفارش دهند، در این میان حتی امکان سفارشی سازی ساعت‌هوشمند این شرکت یعنی موتو 360 نیز وجود دارد.

البته امروز رئیس موتورولا سخنانی متفاوت در مورد محصولات آینده این شرکت گفت، به گفته او این کمپانی در پی ساخت ساعت هوشمندی با نمایشگر e-ink نیست و همچنین نسل بعد Moto X نیز قطعا اسکنر اثر انگشت نخواهد داشت. همانطور که در جریانید، موتورولا در تولید نکسوس 6 با گوگل همکاری کرد و سپس توسط لنوو خریداری شد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.