امروز:10 فروردین 1403

وان‌پلاس وان یک محصول انقلابی معرفی خواهد کرد!!

گوشی وان پلاس وان در سال 2014 توانست با پرچمداران زمان خود رقابت کند و حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد، و اعتباری برای کمپانی وان پلاس دست و پا کند، حال کارل‌پی موسس این کمپانی، اعلام کرده است محصول آینده این شرکت احتمالا در ماه آینده عرضه شود.

به گفته کارل‌پی، محصول بعدی این شرکت نه یک ساعت هوشمند، نه یک تبلت و نه یک گوشی‌هوشمند است و اگر یک محصول انقلابی در راه نباشد که البته چنین انتظاری هم از این کمپانی نمیرود، احتمالا با یک تلوزیون هوشمند جدید، اسپیکرهای هوشمند و یا یک دستبند ردیاب سلامت در راه است.

البته کارل‌پی در ماه ژانویه اعلام کرده بود که عضو جدید خانواده وان‌پلاس وان یک محصول شگفت‌انگیز خواهد بود و ما هنوز نمی‌دانیم منظور از این محصول خارق‌العاده جدید چیست اما با این شرایط می‌توان گفت که وان‌پلاس 2 یک محصول سری خواهد بود.

 

کارل پی هم چنین تاکید کرده است که قصد ندارد شرکت خود را وارد عرصه تولید تبلت کند. به اعتقاد او در حال حاضر،‌ به لطف فروش روز افزون فبلت‌ها، هیچ یک از غول‌های فناوری جهان از تولید و فروش تبلت سود نمی‌کنند.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.