امروز:6 اردیبهشت 1403

مونز اپ : سریعترین روش شارژ با اپلیکیشن شارژر

شما برای خرید شارژ از چه روشی استفاده می کنید ؟؟؟ امروز سریعترین روش شارژ را با استفاده از اپلیکیشنی بی نظیر به نام “ شارژر” معرفی خواهیم کرد که سریع ترین راه ممکن برای خرید شارژ بصورت آنلاین و آفلاین می باشد .

600x533xCharger-2.jpg.pagespeed.ic.jShIdLTYrq

در روش بدون اینترنت، روند خرید بر بستر امن USSD بانک سامان #۷۲۴ *صورت می پذیرد. تنها کافیست مبلغ شارژ را وارد کنید، گزینه بدون اینترنت را انتخاب و سپس در فیلد خالی، شماره کارت بانکی تان را بنویسید. پس از این کار، اپلیکیشن بدون خواستن رمز دوم اینترنتی و باز کردن پنجره های متعدد به سرعت این شارژ را برایتان خریداری می کند. از دیگر امکانات این اپلیکیشن منویی به اسم اطلاعات تماس را در شارژر است که با مراجعه به آن، از میزان تماس هایتان با مخاطبین تلفن هوشمند خود مطلع می شوید. مثلا قادرید ببینید که در ماه جاری، با کدامیک از دوستانتان بیشترین تبادل پیامک یا تماس تلفنی را داشته اید .

xCharger-1.jpg.pagespeed.ic.E5hwE7fEeq

با این کار می توانید مصرف شارژ خود را بهینه کنید .در اپ شارژر امکان پرداخت درون برنامه ای وجود ندارد، بنابراین برای خرید شارژ احتیاج به اپ های مرورگر خواهید داشت. ضمن این که به خاطر یک باگ، ممکن است مبلغ شارژ را هزار تومان وارد کرده باشید و هنگام انتقال به صفحه پرداخت بانکی، مبلغ دیگری (مثلا ۵۰۰ تومان) را برای پرداخت مشاهده کنید.

استفاده از این اپلیکیشن علاوه بر صرفه جویی در مصرف شارژ می تواند راحت ترین روش برای شارژ کردن باشد و برای سیستم عامل اندروید و بصورت رایگان در دسترس قرار گرفته است .

دریافت از گوگل پلی

دریافت از کافه بازار

اشتراک گذاری

Web Developer and Design