امروز:5 اردیبهشت 1403

Google Store فروشگاه گوگل برای گجت‌های گوگلی

احتمالا وقتی نام استور یک کمپانی را در فضای مجازی می‌شنوید به یاد فروشگاه اپلیکیشن‌های مربوط به گجت‌های آن شرکت می‌افتید، مانند اپل استور یا فروشگاه مایکروسافت یا گوگل پلی، اما حالا گوگل فروشگاه آنلاین جدیدی را برای فروش محصولات خود افتتاح کرده و نام آن را گوگل استور گذاشته است.

 

از این به بعد می‌توانید برای خرید محصولات گوگل نظیر گجت‌های پوشیدنی اندروید ویر تا ترموستات‌های نست، کروم‌کست ، انواع کیبوردهای نکسوس، کاورهای مختلف و شارژ‌های مناسب برای استفاده در ابزار‌های نکسوس و همچنین لوازم جانبی مربوط به گوگل گلس به گوگل استور مراجعه کرد.

ابنابراین از این پس  برای خرید گجت‌های گوگلی به جای  گوگل پلی باید به گوگل استور مراجعه کرد، گوگل به مناسبت افتتاح فروشگاه خود، به‌عنوان هدیه، ارسال رایگان را برای خریداران در نظر گرفته است.

 

گوگل پلی همچنان به‌عوان فروشگاهی برای عرضه‌ی انواع بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و خدمات نرم‌افزاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت اما برای فروش سخت‌افزارها گوگل از گوگل‌استور استفاده می‌کند. گوگل فعالیت استور خود را همزمان با عرضه‌ی کروم‌بوک‌های جدید ۱٫۰۰۰ دلاری خود آغاز کرده است. در ابتدای محصولات قرار گرفته در فروشگاه نیز می‌توان کروم‌بوک پیکسل را مشاهده کرد. نظر شما در مورد این فروشگاه چیست؟

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.