امروز:5 اردیبهشت 1403

SecuTABLET‌ با همکاری سامسونگ، بلک‌بری و IBM تولید می‌شود

برای عرضه‌ی نسخه‌ی امن شده‌ی گلکسی تب S سامسونگ که یک تبلت امنیتی است، بلک بری، سامسونگ و آی‌بی‌ام می‌خواهند با یکدیگر همکاری کنند. البته همانطور که گفته شد این تبلت یک دستگاه امنیتی است و به صورت عمومی به بازار عرضه نخواهد شد.

همانطور که گفته شد نسخه‌ی امن شده‌ی گلکسی تب S سامسونگ که SecuTABLET‌ نام خواهد گرفت توسط بلک بری، سامسونگ و آی‌بی‌ام در آینده‌ی نزدیک عرضه خواهد شد.

این تبلت برای مشتریان تجاری و دولتمردان طراحی شده است و البته از آن می‌توان در کاربردهای عمومی نظیر دیدن فیلم در یوتیوب، واتس‌اَپ، فیس‌بوک و توئیتر نیز استفاده کرد ولی همانطور که گفته شد این تبلت به صورت عمومی عرضه نخواهد شد.

اپلیکیشن امنیتی مورد استفاده در SecuTABLET توسط IBM‌ توسعه یافته است.از نکات مثبت این تبلت قدرت آن در حفاظت از اطلاعات موجود حتی زمانی که یک اپلیکیشن‌ مخرب یا کرم روی آن باشد، است

بلک بری این تبلت را بر مبنای فناوری‌های کمپانی SecuSMART که سال گذشته آن را خرید، به بالاترین قابلیت‌های امنیتی و ارتباطی تجهیز کرده است.

بد نیست بدانید که سامسونگ گلکسی تب اس را با صفحه‌ی نمایش ۱۰.۵ اینچ AMOLED با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۶۰۰ و تراکم پیکسلی ۲۸۸ پیکسل در هر اینچ به‌همراه تراشه‌ی اکسینوس ۵۴۲۰ با فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز و سه گیگابایت حافظه‌ی رم تولید می‌کند.

 

براساس اطلاعات موجود قیمت این تبلت ۲٫۳۸۰ دلار خواه بود و در حال حاضر توسط دولتمردان آلمانی و کانادایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.