امروز:5 اردیبهشت 1403

مونز اپ : رزرو بلیط هوایی با اپلیکیشن پروازیاب

همیشه رزرو کردن بلیط پروازها وقت گیر بوده و حالا که در آستانه نوروز قرار داریم با حجم عظیمی از سفرهای نوروزی روبرو هستیم و بهترین روش برای رزرو بلیط سفر هوایی مورد نظر شما استفاده از اپلیکیشن پروازیاب می باشد. اپلیکیشن پروازیاب در واقع وبسایتی است که برای حل چنین مشکلاتی ایجاد شده تا شما را در یافتن مناسب ترین هواپیمای ممکن برای سفرتان راهنمایی کند . پروازیاب با طراحی ساده و رابط کاربری مدرن و آسان در رنگ های خاکستری، آبی، زرد و قرمز در پس زمینه سفید به عنوان رنگ های غالب و برای سیستم عامل اندروید عرضه شده تا مراحل رزرو بلیط را آسان تر از همیشه طی کنید.

600x533xParvazyab-2.jpg.pagespeed.ic.LE36-bzJx1

منوی اصلی پروازیاب از دو ستون تشکیل شده: یکی لیست پروازها و دیگری جستجوی پرواز. در لیست پروازها می توانید تعدادی از شهرهای ایران که بیشترین متقاضی خرید بلیط از وبسایت پروازیاب را داشته اند را مشاهده کنید. مثلا با اشاره روی “از مبدأ تهران”، دیگر نیازی به جستجوی تهران در بخش جستجو ندارید و یک راست به فهرست پروازهای موجود از مبدأ تهران راهنمایی خواهید شد. اما اگر شهر مبدأ خود را در این منو نیافتید، با مراجعه به قسمت جستجوی پرواز، انجام این کار برایتان ممکن شده است. مبدأ، مقصد، تاریخ حرکت و تعداد افراد بزرگسال، کودکان و نوزادان را جهت تهیه بلیط می توانید در این قسمت وارد نمایید. پس از این کار، فهرست پروازها از آژانس های هواپیمایی مختلف را مشاهده خواهید کرد.

600x533xParvazyab-3.jpg.pagespeed.ic.Eh_ld2SKi9

از امکانات پروازیاب ارائه اطلاعات هر پرواز مثل نام آژانس، شماره پرواز، ساعت حرکت، قیمت بلیط و نوع هواپیما در کنار هر آیتم می باشد و پس از انتخاب پرواز مورد نظر کافی است با فشردن آن آیتم به صفحه پرداخت الکترونیکی برای خرید بلیط راهنمایی میشوید .

برای دریافت اپلیکیشن کاربردی پروازیاب از مخزن کافه بازار اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری

Web Developer and Design