امروز:6 اردیبهشت 1403

مایکروسافت امکان استفاده از چراغ نوتیفیکیشن را به ویندوز 10 اضافه خواهد کرد

چراغ نوتیفیکیشن یکی از قسمت‌های مهم گوشی‌های اندرویدیست، حالا به نظر می‌رسد نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۰ موبایل، اطلاع رسانی‌ها از طریق LED انجام خواهد گرفت. به نظر می‌رسد در نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۰ موبایل، اپلیکیشن‌ها قادرند تا از صداها، هشدارهای لرزشی و LED برای اطلاع رسانی‌ استفاده کنند.

 

 

win10

 

تصاویر جدیدی که از پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شده‌اند نشان‌دهنده این‌اند که در این نسخه، رابط کاربری و بخش تنظیمات مربوط به اعلانات بهبود یافته‌اند. البته اینکه مایکروسافت از تغییر رنگ  LED برای اپلیکیشن‌های مختلف استفاده خواهد کرد یا خیر مشخص نیست. همچنین مایکروسافت در حال اعمال تغییرات جدیدی در سیستم عامل خود است که کاربر پس از حذف کردن اشتراک اکانت خود دیگر نیازی به ریست کردن گوشی نداشته باشد. در ویندوز ۸  اگر کاربری قصد داشت تا اکانت خود را از موبایل حذف کند باید گوشی خود را کاملا ریست می‌کرد تا تغییرات انجام شده اعمال شود. به علاوه مایکروسافت قصد دارد تغییرات دیگری مانند منوهای مختلف و تصاویر آواتار دایره‌ای را به سیستم‌عامل جدید خود اضافه کند.

انتظار می‌رود مایکروسافت نسخه‌ی پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای موبایل را در هفته‌های آتی به منظور تست ارائه کند.

 

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.