امروز:1 اردیبهشت 1403

سامسونگ امکان حذف برنامه‌های پیش‌فرض را به گلکسی اس 6 می‌آورد

بسیاری از برنامه‌های پیش‌فرض موجود در گوشی همراه، کاربردی نیستند و یا نرم‌افزارهایی مشابه اما با امکانات و کارآیی بالاتری وجود دارند که این اپلیکیشن‌های پیش‌فرض را عملا بی‌فایده می‌کنند. مشکل جایی به وجود می‌آید که این برنامه‌ها را نمی‌توان حذف کرد و باید همیشه میزبان آن‌ها بود. حال به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم خود را گرفته است و می‌خواهد راهش را از بقیه جدا کند. این غول کره‌ای به کاربران گلکسی اس 6، اجازه خواهد داد بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض ( حتی برنامه‌های اصلی سامسونگ) را حذف کنند.

 

اگر اخبار مربوط به گلکسی اس 6 را پیگیری کرده باشید بدون شک می‌دانید این گوشی به نوعی حاصل تجربه چندین ساله سامسونگ در تولید گوشی است و سامسونگ تصمیم گرفته هرچه در گوشی‌های قبلی خود نداشته است در گلکسی اس 6 داشته باشد و در همین راستا امکان حذف بسیاری از برنامه‌های پیش‌فرض خود را برای کاربران این تلفن فراهم کرده است.

Jeshter2000 از کاربران انجمن XDA گفته است که نسخه پیش عرضه گلکسی اس 6 اج به وی اجازه داده بسیاری از برنامه‌های پیش‌فرض این گوشی حتیبرنامه‌هایی که از طرف دو کمپانی گوگل و سامسونگ توسعه یافته‌اند، را غیر فعال یا حذف کند.

حال به نظر می‌رسد دیگر مشکل استفاده اجباری از S Voice حل خواهد شد و کاربران می‌توانند به راحتی از از گوگل ناو استفاده کنند.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.