امروز:9 فروردین 1403

تصاویر رندر شده از اچ تی سی وان M9 پلاس

OnLeaks@ تصویر رندر شده‌ای از وان M9 پلاس در کنار وان M9 منتشر کرده و فبلت اچ‌تی‌سی را با گوشی‌ وان M9 به تصویر از لحاظ ظاهری با هم مقایسه کرده است.

وجود کلید فیزیکی Home‌ در پنل جلوی  وان M9 پلاس، مهم‌ترین تفاوت دو گوشی‌ وان M9 و M9 پلاس است. اهمیت استفاده از این کلید فیزیکی، اضافه شدن سنسور اثرانگشت به وان M9 اچ‌تی‌سی است. همچنین به واسطه حضور این کلید بلندگوی بوم‌ساند مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند دو تیکه شده است.

شکل دایره‌‌ای دوربین در وان M9 پلاس مهمترین تفاوت ظاهری قسمت پشت این دو گوشی‌هوشمند است. ضمنا برخلاف وان M9، به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در وان M9 پلاس از دوربین دوگانه در پشت گوشی بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد M9 پلاس با دوتراشه روانه‌ی بازار خواهد شد. Mt6795 مدیاتک برای بازار چین و با اسنپدراگون 810 روانه‌ی بازار‌های جهانی خواهد شد. از سایر مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی این گوشی‌هوشمند با رزولوشن QHD، سنسور اثر انگشت، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق میکرو SD اشاره کرد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.