امروز:10 فروردین 1403

اپل آیفون 4 اینچی را با نام آیفون 6C دوباره تولید خواهد کرد

اپل در زمان استیو جابز اصول مشخصی داشت و محال بود آن اصول را زیر پا بگذارد. حال چه درست و چه اشتباه! یکی از این موارد صفحه نمایش آیفون بود و حتی می توان یکی دیگر از این اصول را یک مدل آیفون دانست. اما با روی کار آمدن تیم کوک اصول متفاوتی به اپل وارد شد. یکی از این اصول ارائه ی چند نوع گوشی بود که در 2سال قبل می توان به گوشی ناموفق آیفون 5C اشاره کرد. اما بعد از آن که این گوشی فروش خوبی نداشت تیم کوک ایده ی جدید خود را به همان اصول چند مدل گوشی وارد اپل کرد. این ایده صفحه نمایش 4.7 اینچی و 5.5 اینچی آیفون 6 می باشد. تیم کوک در مورد این کار اپل، آن را برای جذب کاربران اندرویدی بسیار کارآمد دانست. اما خبر های دیگر چند ماه قبل از معرفی آیفون 6S و 6S پلاس حاکی از ارائه ی یک مدل آیفون با صفحه نمایش 4 اینچی می باشد. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس گزارش دیگی تایمز اپل قصد دارد در ساال 2015، 3 مدل آیفون خود را معرفی کند. مدل جدیدی که به مدل گوشی های آیفون اضافه شده است آیفون 4 اینچی خواهد بود. DigiTimes در مورد گوشی جدید اپل نام آیفون 6C (آیفون 6 سی) را بیان می کند. به نظر می رسد که تیم کوک به حرف C انگلیسی علاقه ی وافری دارد و در تلاش است که یک محصول پر فروش با این نام وارد بازار کند. از جمله دلایل شکست آیفون 5C که منجر به فروش بسیار ناامید کننده ی آن شد جنس بدنه ی پلاستیکی آن بود. اما به نظر این آیفون فقط در صفحه نمایش متفاوت خواهد بود.

بر اساس گزارش DigiTimes آیفون آیفون ۶C با صفحه نمایش 4 اینچی قرار است توسط Wistron مونتاژ شود اما آیفون های با صفحه نمایش بزرگتر را Foxconn تولید خواهد کرد.

باید تا 6 ماه دیگر منتظر آیفون های جدید 6S و 6S پلاس باشیم. انچه که از آیفون های جدید می دانیم و شایعات پیرامون آن ها زیاد است استفاده از رم 2 گیگی در آیفون 6 اس و 6 اس پلاس و 6 سی می باشد. همچنین به نظر می آید که اپل برای استفاده از Force touch در محصول موبایلی جدید خود تلاش می کند. با آریامونز همراه باشید.