امروز:31 فروردین 1403

وان M9 پلاس به حسگر اثر انگشت و دوربین دوگانه مجهز خواهد شد

upleaks@ به تازگی تصاویر رندر شده جدیدی از HTC One M9 Plus فاش کرده است که بهترین تصویر و دقیق‌ترین تصویری است که تاکنون از این گوشی منتشر شده است. تصویر فاش شده به ما می‌گوید این تلفن همچون وان ام 8 به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد.
در دعوتنامه‌های مربوط به مراسم روز ۸ آوریل که اچ‌تی‌سی هفته گذشته برای خبرنگاران چینی فرستاد گفته شده بود این کمپانی قصد دارد مدل متفاوتی از سری وان را معرفی کند. همانطور که می‌دانیم این گوشی متفاوت همان وان ام 9 پلاس است که به نظر می‌رسد همچون وان ام 8 به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود.
همانطور که در تصویر دیده ‌می‌شود شاسی این گوشی مشابه وان ام 9 است البته با چند تفاوت کوچک که یکی از آن‌ها مربوط به دوربین دوم است که به نظر می‌رسد برای اعمال فوکوس پس از گرفتن عکس استفاده خواهد شد و دومین تفاوت یک اسکنر اثر انگشت است که به نظر می‎رسد در زیر نمایشگر این تلفن پنهان شده است. البته این گوشی یک رنگ نیست و جلو و پشت دستگاه خاکستری فلزی و دور آن تم طلایی دارد.

از مشخصات این گوشی می توان به نمایشگر ۵.۲ اینچ، پردازنده هشت‌هسته‌ای مدیاتک، ۳ گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی آن اشاره کرد. شایان ذکر است که این تلفن که برای بازار چین، اروپا، خاورمیانه و آفریقا آماده خواهد شد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.